Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De boot gemist..

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: De boot gemist..

Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
    Schitterend
    Die wou ik gemaakt hebben
    En dan...?
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Knap!
      mvg Christophe

Comment

Wonderlijk mooi, Jan.
        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Hartelijk dank voor alle fijne reacties!
          http://www.smuttynose.nl

Comment

Awel ik ga hier geen stok in het hoenderhok gooien maar ik vind het niet zo geslaagd om verschillende reden. Vergeef mij mijn eerlijkheid maar...
            Die man op het strand is er te veel aan vind ik zelf.
            De boot had iets meer naar rechts gemogen.
            De lucht vind in onnatuurlijk overkomen. Ikzelf zou die oranje veeg vanboven eraf croppen zodat het geloofwaardiger lijkt.
            Het stukje zee links is ook te veel uitgebrand vind ik.
            Sorry voor mijn kritiek. Maar ik ben gewoon eerlijk.
            Maar wie ben ik.
            Ik snap ook wel als je dit fenomeen met die licht harp fotografeert dat je al een goed toestel moet hebben met een sterk dynamisch bereik om het zo goed te krijgen van een single shot.
            Ik weet ook niet wat de omstandigheden waren en of je een statief bij had. Maar dan zou ik zeker twee of drie opnames gemaakt hebben.
            Maar de sfeer was zoals op deze foto te zien is voortreffelijk ...
            Mvg, Pascal,Schoonspikke
            Als je schiet..schiet dan raak!
            500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Boeiend beeld met verhaal (nu heb ik zoiets van zie ik niet goed of mis ik hier toch wel wat scherpte???)
              Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
              Groeten
              Kurt

Comment

Allereerst hartelijk dank voor alle fijne reacties, ik ben er erg blij mee!

Oorspronkelijk geplaatst door Jacobs Pascal Bekijk bericht
                Awel ik ga hier geen stok in het hoenderhok gooien maar ik vind het niet zo geslaagd om verschillende reden. Vergeef mij mijn eerlijkheid maar...
                Die man op het strand is er te veel aan vind ik zelf.
                De boot had iets meer naar rechts gemogen.
                De lucht vind in onnatuurlijk overkomen. Ikzelf zou die oranje veeg vanboven eraf croppen zodat het geloofwaardiger lijkt.
                Het stukje zee links is ook te veel uitgebrand vind ik.
                Sorry voor mijn kritiek. Maar ik ben gewoon eerlijk.
                Maar wie ben ik.
                Ik snap ook wel als je dit fenomeen met die licht harp fotografeert dat je al een goed toestel moet hebben met een sterk dynamisch bereik om het zo goed te krijgen van een single shot.
                Ik weet ook niet wat de omstandigheden waren en of je een statief bij had. Maar dan zou ik zeker twee of drie opnames gemaakt hebben.
                Maar de sfeer was zoals op deze foto te zien is voortreffelijk ...
                Beste Jacob, eerlijkheid voor alles natuurlijk en dat wordt zeer gewaardeerd.

Ik heb zojuist 3 weken aan oceaan doorgebracht en heb heel veel schitteringen van de zon op het water gezien en in werkelijkheid is dit toch ook "uitgebrand" al zal men het dan anders benoemen?

Ik vraag mij wel af als ik alle wijzigingen die je voorstelt zou uitvoeren wat er van de sfeer nog overblijft, het wordt dan echt een andere foto

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk bericht
                  Allereerst hartelijk dank voor alle fijne reacties, ik ben er erg blij mee!

Beste Jacob, eerlijkheid voor alles natuurlijk en dat wordt zeer gewaardeerd.

Ik heb zojuist 3 weken aan oceaan doorgebracht en heb heel veel schitteringen van de zon op het water gezien en in werkelijkheid is dit toch ook "uitgebrand" al zal men het dan anders benoemen?

Ik vraag mij wel af als ik alle wijzigingen die je voorstelt zou uitvoeren wat er van de sfeer nog overblijft, het wordt dan echt een andere foto
                  wou zeker geen afbreuk doen aan je foto hoor.
                  Die 12 jaar dat ik op BD ben zal ik steeds mijn gedachte zeggen ook al heb ik er niets mee te maken.
                  Vele fotos die waarvan ik ooit mijn mening heb gegeven werd redelijk in dank afgenomen.
                  Ik vraag niet om je foto te veranderen maar eerder hoe ik het zou zien.
                  Groet
                  Jacobs Pascal alias Schoonspikke.
                  Mvg, Pascal,Schoonspikke
                  Als je schiet..schiet dan raak!
                  500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Onderaan stukje af en boot naar rechts. Dan zou deze qua compo perfect zijn voor mij.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jacobs Pascal Bekijk bericht
                      wou zeker geen afbreuk doen aan je foto hoor.
                      Die 12 jaar dat ik op BD ben zal ik steeds mijn gedachte zeggen ook al heb ik er niets mee te maken.
                      Vele fotos die waarvan ik ooit mijn mening heb gegeven werd redelijk in dank afgenomen.
                      Ik vraag niet om je foto te veranderen maar eerder hoe ik het zou zien.
                      Groet
                      Jacobs Pascal alias Schoonspikke.
                      Dank voor je verduidelijking. Helaas is het voor de meeste van ons (hobbyfotografen) niet gegeven de werkelijkheid zodanig te redigeren dat er een ideaal plaatje ontstaat. Het is altijd je kans afwachten, stapje naar voren of opzij, wachten op een wolk of voorbijgangers of juist nie,t kortom de foto die wij maken is meestal een compromis met de foto zoals we hem in gedachten hebben. En...eigenlijk is dat misschien ook wel het fijne van fotograferen.

Comment

Working...
                      X