Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
In Guézennec (Bretagne) trof ik het het monument ter herdenking van de gevallenen tijdens wereldoorlog I in gerestaureerde staat en in de originele kleuren geschilderd aan.
Een heel bijzonder gezicht!
Heel origineel Jan om dit op deze manier te laten zien
Het beeld gaat bijna op in de kleuren van de lucht, wat op die manier ook al een boodschap heeft
De vogels die rond de toren vliegen hebben dan weer iets luguber
Heel origineel Jan om dit op deze manier te laten zien
Het beeld gaat bijna op in de kleuren van de lucht, wat op die manier ook al een boodschap heeft
De vogels die rond de toren vliegen hebben dan weer iets luguber
grts
Sieg
Ook een foto, waarvan men de boodschap moet begrijpen. Mooi gedaan, Jan.
Als ik deze foto zie denk ik automatisch aan de maker want zo heb ik hem leren begrijpen in onze onderlinge communicatie, hoe beperkt deze mocht wezen. Een man met een gevoel dat hij onderbrengt in zijn foto's, langer kijken dus !
Comment