Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
De boot gemist..
Collapse
X
-
wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
-
-
-
Re: De boot gemist..
Awel ik ga hier geen stok in het hoenderhok gooien maar ik vind het niet zo geslaagd om verschillende reden. Vergeef mij mijn eerlijkheid maar...
Die man op het strand is er te veel aan vind ik zelf.
De boot had iets meer naar rechts gemogen.
De lucht vind in onnatuurlijk overkomen. Ikzelf zou die oranje veeg vanboven eraf croppen zodat het geloofwaardiger lijkt.
Het stukje zee links is ook te veel uitgebrand vind ik.
Sorry voor mijn kritiek. Maar ik ben gewoon eerlijk.
Maar wie ben ik.
Ik snap ook wel als je dit fenomeen met die licht harp fotografeert dat je al een goed toestel moet hebben met een sterk dynamisch bereik om het zo goed te krijgen van een single shot.
Ik weet ook niet wat de omstandigheden waren en of je een statief bij had. Maar dan zou ik zeker twee of drie opnames gemaakt hebben.
Maar de sfeer was zoals op deze foto te zien is voortreffelijk ...
Comment
-
Boeiend beeld met verhaal (nu heb ik zoiets van zie ik niet goed of mis ik hier toch wel wat scherpte???)
Comment
-
-
Allereerst hartelijk dank voor alle fijne reacties, ik ben er erg blij mee!
Oorspronkelijk geplaatst door Jacobs Pascal Bekijk berichtAwel ik ga hier geen stok in het hoenderhok gooien maar ik vind het niet zo geslaagd om verschillende reden. Vergeef mij mijn eerlijkheid maar...
Die man op het strand is er te veel aan vind ik zelf.
De boot had iets meer naar rechts gemogen.
De lucht vind in onnatuurlijk overkomen. Ikzelf zou die oranje veeg vanboven eraf croppen zodat het geloofwaardiger lijkt.
Het stukje zee links is ook te veel uitgebrand vind ik.
Sorry voor mijn kritiek. Maar ik ben gewoon eerlijk.
Maar wie ben ik.
Ik snap ook wel als je dit fenomeen met die licht harp fotografeert dat je al een goed toestel moet hebben met een sterk dynamisch bereik om het zo goed te krijgen van een single shot.
Ik weet ook niet wat de omstandigheden waren en of je een statief bij had. Maar dan zou ik zeker twee of drie opnames gemaakt hebben.
Maar de sfeer was zoals op deze foto te zien is voortreffelijk ...
Ik heb zojuist 3 weken aan oceaan doorgebracht en heb heel veel schitteringen van de zon op het water gezien en in werkelijkheid is dit toch ook "uitgebrand" al zal men het dan anders benoemen?
Ik vraag mij wel af als ik alle wijzigingen die je voorstelt zou uitvoeren wat er van de sfeer nog overblijft, het wordt dan echt een andere foto
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk berichtAllereerst hartelijk dank voor alle fijne reacties, ik ben er erg blij mee!
Beste Jacob, eerlijkheid voor alles natuurlijk en dat wordt zeer gewaardeerd.
Ik heb zojuist 3 weken aan oceaan doorgebracht en heb heel veel schitteringen van de zon op het water gezien en in werkelijkheid is dit toch ook "uitgebrand" al zal men het dan anders benoemen?
Ik vraag mij wel af als ik alle wijzigingen die je voorstelt zou uitvoeren wat er van de sfeer nog overblijft, het wordt dan echt een andere foto
Die 12 jaar dat ik op BD ben zal ik steeds mijn gedachte zeggen ook al heb ik er niets mee te maken.
Vele fotos die waarvan ik ooit mijn mening heb gegeven werd redelijk in dank afgenomen.
Ik vraag niet om je foto te veranderen maar eerder hoe ik het zou zien.
Groet
Jacobs Pascal alias Schoonspikke.
Comment
-
Onderaan stukje af en boot naar rechts. Dan zou deze qua compo perfect zijn voor mij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jacobs Pascal Bekijk berichtwou zeker geen afbreuk doen aan je foto hoor.
Die 12 jaar dat ik op BD ben zal ik steeds mijn gedachte zeggen ook al heb ik er niets mee te maken.
Vele fotos die waarvan ik ooit mijn mening heb gegeven werd redelijk in dank afgenomen.
Ik vraag niet om je foto te veranderen maar eerder hoe ik het zou zien.
Groet
Jacobs Pascal alias Schoonspikke.
Comment
Comment