Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

La Paz melkweg op 4800m hoogte

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] La Paz melkweg op 4800m hoogte

In Lapaz Bolivia op 4800m hoogte deze verlichte hemel.

Re: La Paz melkweg op 4800m hoogte

Mooi gedaan die melkweg.
    Ik heb wel een vraagje: Waarom die half/half-hoogteverhouding?

Comment

Geweldig mooi, prachtige locatie voor zo'n sterrenhemel. Fantastisch koele kleuren en als de kers op de taart het rode dak
      http://www.smuttynose.nl

Comment

De besneeuwde toppen en melkweg zijn zeker een mooie combinatie.
        Vermoedelijk zou ik ook voor een andere compo gekozen hebben, want m.i. is de voorgrond teveel aanwezig.
        Van de exif snap ik niets, eerlijk gezegd.
        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Door de fel verlichte hemel in het midden van de nacht was een lange sluiter tijd overbodig, de onderkant is opgelicht in PS. We waren op weg naar de start van de "Dead Ride" afdaling met de MBT naar 1000m, Ik zat in een groep in een busje met verschillende nationaliteiten en had niet de luxe om mij verder over compo en andere in te laten.

Comment

Bedankt voor de supersnelle uitleg.
            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door josdevos Bekijk bericht
              Door de fel verlichte hemel in het midden van de nacht was een lange sluiter tijd overbodig, de onderkant is opgelicht in PS. We waren op weg naar de start van de "Dead Ride" afdaling met de MBT naar 1000m, Ik zat in een groep in een busje met verschillende nationaliteiten en had niet de luxe om mij verder over compo en andere in te laten.
              Dat in acht genomen, zeker een heel knappe foto.
              https://www.instagram.com/tom.vdpoel/

Comment

Half-half niet bij nagedacht, uitleg hierboven.
                Last edited by josdevos; 30 augustus 2019, 20:40.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door josdevos Bekijk bericht
                  Als ik je exif zo bekijk lijkt me dat totaal onmogelijk om tot dit resultaat te komen
                  Daarom lijkt het me ook dat je hier serieus aan de schuivers hebt moeten trekken met dit resultaat als gevolg
                  Midden in de nacht ga je met iso 100 en 1/320ste een héél donkere opname krijgen

Maar in ieder geval een goede poging, persoonlijk vind ik hier zelfs de voorgrond beter dan de sterrenhemel want die zit vol artefacten van bewerken
                  Een pracht van een locatie om dit soort astrofotografie op een juiste manier uit te voeren

grts
                  Sieg
                  Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Heel knap beeld, overbewerkt of niet , het resultaat vind ik top
                    Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                    Groeten
                    Kurt

Comment

Working...
                    X