In Lapaz Bolivia op 4800m hoogte deze verlichte hemel.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
La Paz melkweg op 4800m hoogte
Collapse
X
-
-
Re: La Paz melkweg op 4800m hoogte
Geweldig mooi, prachtige locatie voor zo'n sterrenhemel. Fantastisch koele kleuren en als de kers op de taart het rode dak
Comment
-
De besneeuwde toppen en melkweg zijn zeker een mooie combinatie.
Vermoedelijk zou ik ook voor een andere compo gekozen hebben, want m.i. is de voorgrond teveel aanwezig.
Van de exif snap ik niets, eerlijk gezegd.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Door de fel verlichte hemel in het midden van de nacht was een lange sluiter tijd overbodig, de onderkant is opgelicht in PS. We waren op weg naar de start van de "Dead Ride" afdaling met de MBT naar 1000m, Ik zat in een groep in een busje met verschillende nationaliteiten en had niet de luxe om mij verder over compo en andere in te laten.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door josdevos Bekijk berichtDoor de fel verlichte hemel in het midden van de nacht was een lange sluiter tijd overbodig, de onderkant is opgelicht in PS. We waren op weg naar de start van de "Dead Ride" afdaling met de MBT naar 1000m, Ik zat in een groep in een busje met verschillende nationaliteiten en had niet de luxe om mij verder over compo en andere in te laten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josdevos Bekijk berichtDoor de fel verlichte hemel in het midden van de nacht was een lange sluiter tijd overbodig, de onderkant is opgelicht in PS. We waren op weg naar de start van de "Dead Ride" afdaling met de MBT naar 1000m, Ik zat in een groep in een busje met verschillende nationaliteiten en had niet de luxe om mij verder over compo en andere in te laten.
Daarom lijkt het me ook dat je hier serieus aan de schuivers hebt moeten trekken met dit resultaat als gevolg
Midden in de nacht ga je met iso 100 en 1/320ste een héél donkere opname krijgen
Maar in ieder geval een goede poging, persoonlijk vind ik hier zelfs de voorgrond beter dan de sterrenhemel want die zit vol artefacten van bewerken
Een pracht van een locatie om dit soort astrofotografie op een juiste manier uit te voeren
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Heel knap beeld, overbewerkt of niet , het resultaat vind ik top
Comment
Comment