Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Een contrastrijke foto (stevig zeggen ze hier), daar kan ik wel tegen alleen het 'harde' wit lijkt me iets te fel en daardoor komt de realiteit wat in het gedrang. Zijn die muren pas gewit of zo ? De inhoud vind ik wel goed.
Een foto die mij wel smaakt hoor !
Mooi hoe (bijna) alle lijnen achter de heuvel verdwijnen.
Misschien een optie om van boven een vignet te zetten, zodat de heuvel nog meer het middelpunt wordt ?
Maar dan zou ik uitgaan van de originele lucht, anders wordt het vignet waarschijnlijk te zwaar.
zeer goed gekozen opnameplaats en mooi lijnenspel. Maar ik vind de uitersten op de grijsschaal beiderzijds (wit en het zwart) te uitgesproken. De straat rechts is bvb 1 zwarte streep.
Verder : knap opgemerkt en vastgelegd.
richting Masca ? zo ja , ik kan het nooit niet laten telkens ik daar ben deze rit te doen , ik vind de compo heel mooi en vooral je omzetting en de contrast in je bewerking heel knap
Allemaal bedankt voor de reacties. Heb een update geplaatst met vooral een "zachtere" bewerking van de lucht.
Was hier inderdaad wat te ver mee gegaan.
Oorspronkelijk geplaatst door evelynvancky
Mooie stevige omzetting. Maar ik vind de compositie wat druk, voor mij zou de rechterhelft volstaan. Dan leidt de weg naar een onzichtbare bestemming.
Kan ook, maar dat maakt het beeld minder "speciaal" vind ik.
Oorspronkelijk geplaatst door K.photo
Boeiende compo. Stevige bewerking, misschien net iets teveel en dan vooral eigenlijk in de lucht
Volledig mee eens, daarom deze update.
Oorspronkelijk geplaatst door G.R.
Een contrastrijke foto (stevig zeggen ze hier), daar kan ik wel tegen alleen het 'harde' wit lijkt me iets te fel en daardoor komt de realiteit wat in het gedrang. Zijn die muren pas gewit of zo ? De inhoud vind ik wel goed.
Heb de highlights iets naar beneden getrokken, maar het wit was daar echt wel wit, mede door het harde licht op de middag.
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje
richting Masca ? zo ja , ik kan het nooit niet laten telkens ik daar ben deze rit te doen , ik vind de compo heel mooi en vooral je omzetting en de contrast in je bewerking heel knap
Neen, niet richting Masca. Helemaal de andere kant van het eiland, op de TF-134 bij Mirador Risco Magoje.
Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G Website - 500px - Instagram
Comment