Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
rap even een upje gemaakt, alleen de kleine versie, opgewarmd en wat groen nog verminderd (ik zag nu dat ik dat initieel ook al wat gedaan had ) beter ?
eerst de up :
Bedankt voor de reacties !
Wat groenzweem betreft, dit is gewoon normaal als je in het bos en onder het groene gebladerte fotografeert, dat opheffen zou onnatuurlijk zijn vind ik.
Misschien dat ik de kleurentemperatuur wel iets optrek.
Herfstlicht, dat klopt eigenlijk wel gezien de tijd van het jaar, dat de bladeren een paar dagen geleden (20 October) nog nagenoeg groen waren dat zal wel met het soort loofbomen, vooral beuken daar, en de huidige klimatologische omstandigheden te maken hebben. Het verandert nu wel van dag tot dag.
Hopelijk krijgen we nog een lange mooie herfst, ik kijk er in elk geval naar uit
Zeker een mooi moment en foto. De titel wekt inderdaad een andere verwachting. Maar dat terzijde.
Omdat de herfstkleuren nog niet aanwezig waren heb ik het beeld dan ook niet in de challenge gebruikt. Door het woord "herfstlicht" te gebruiken gezien de tijd van het jaar heb ik er hier blijkbaar enkele op het verkeerde been zet ... sorry daarvoor
Ik heb het niet in 't groot gezet daar ik zelf nog niet zo gelukkig ben met de up,
doodmoe nu slaapwel ...
ik vind het een hele verbetering Frans vind het licht veel natuurlijker overkomen ,want in plaats van een groen zweem vond ik het eerder een blauwzweem ,die vooral goed in de stralen te zien was , nu vind ik hem top
Helemaal mee eens! Het licht oogt veel natuurlijker nu en de kleuren van de bladeren aangenamer. Nu je de 2 boven elkaar ziet, zie je duidelijk een zweem (blauw of groen, laten we zeggen: appelblauwzeegroen ) in de lichtstralen. Was al mooi, maar nog mooier nu!
Comment