Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Vond de compositie vd vorige toch beter. Hier is de voorgrond imo wat spelbreker.
Wat mij ook wat verward is de redelijke koele afwerking op de voorgrond (blauwe schijn op boten) terwijl je lucht zeer neutraal grijs is.
tcf wat de schijn op de boten betreft heeft u volkomen gelijk, daar heb ik even niet op gelet.
Wat het compo betreft, ik had niet veel tijd omdat de lucht zo snel veranderde, maar ik wou per force zowel die mooie lucht erop alsook die reling en zoveel mogelijk boten.
Het compo zal dus een kwestie van smaak zijn.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Update is beter en geen probleem met de compo hoor.
Is inderdaad vaak smaak en ik begrijp de keuze wanneer je snel dat vluchtig moment van de avondlucht wil vastleggen.
Ik kijk niet op een groot scherm, heb voor enkele dagen de mogelijkheid niet, maar zoals ik het nu zie vindt ik hem prachtig, mooi moment [emoji106][emoji106]
Ook mooi maar qua lucht toch heel wat minder intens/spectaculair dan de vorige.
Bevreemdend soms hoe plots de kleuren er zijn en even snel zijn ze weer weg
Peter
Moet altijd overgaan naar de vergroting daar de normale weergave bij mij binnenkomt met een vraagteken. De rode kleur zowel in water als lucht is hard van aanzet en een rustpunt is eventjes zoeken, de reden heb je ondertussen al vermeld.
Inderdaad zonde dat je geen rustiger locatie kon vinden maar wel mooi zicht op het haventje aldaar
De lucht is spectaculair maar de vorige vond ik toch beter
Comment