Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Port Vantura bij ondergaande zon (en de restjes van een zandstorm).

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Port Vantura bij ondergaande zon (en de restjes van een zandstorm).

    Port Ventura bij ondergaande zon.




    GROOT


    Bedankt voor het kijken.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

  • #2
    Re: Port Vantura bij ondergaande zon (en de restjes van een zandstorm).

    Avondlucht om van te snoepen
    Het vignet in de lucht mocht voor mij persoonlijk wat minder.

    Comment


    • #3
      Re: Port Vantura bij ondergaande zon (en de restjes van een zandstorm).

      Heel mooi - een knaller
      Peter
      mijn website : klik

      Comment


      • #4
        Re: Port Vantura bij ondergaande zon (en de restjes van een zandstorm).

        prachtige lucht
        wat zou het fijn zijn als er meer boeiende objecten op de voorgrond waren geweest
        "Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."

        Comment


        • #5
          Re: Port Vantura bij ondergaande zon (en de restjes van een zandstorm).

          De hemel staat in brand (en hierbij denk ik aan de toekomst). Goed van compo en invoerende lijnen.
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #6
            Re: Port Vantura bij ondergaande zon (en de restjes van een zandstorm).

            Fantastische kleuren.

            Voor mij mogen de schaduwen een tikje omhoog en de vignet weg.
            Compo is knap, alleen vind ik het jammer dat de lijnen rechts net weglopen van het lichtste punt in de foto.
            Wringt een beetje.
            Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
            Website - 500px - Instagram

            Comment


            • #7
              Re: Port Vantura bij ondergaande zon (en de restjes van een zandstorm).

              Het zware vignet doet wat afbreuk aan de opname vind ik
              Zonde dat je geen interessant onderwerp in de voorgrond kon krijgen, als vakantiefoto zal dit uiteraard een mooi aandenken zijn

              grts
              Sieg
              Voor meer foto's ; www.sieg.be

              Comment


              • #8
                Re: Port Vantura bij ondergaande zon (en de restjes van een zandstorm).

                Sfeer en kleuren zijn echt prachtig. Juist het vignet is m.i. een goede keuze.
                De diagonale lijnen trekken me helaas minder.
                Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                Vriendelijke groeten, Johan

                Comment


                • #9
                  Re: Port Vantura bij ondergaande zon (en de restjes van een zandstorm).

                  Op het eerste zicht spat de sfeer van deze foto en voor mij daarom geslaagd.
                  Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                  Groeten
                  Kurt

                  Comment


                  • #10
                    Re: Port Vantura bij ondergaande zon (en de restjes van een zandstorm).

                    Een betere compositie kon ik niet kiezen, zoveel steigers zijn er nu ook niet in dat kleine haventje en bovendien moest het zeer snel gaan want nog geen twee minuten later was er niks meer te zien van dit mooie licht.
                    Iedereen bedankt voor de mooie commentaren.
                    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Port Vantura bij ondergaande zon (en de restjes van een zandstorm).

                      De prachtige avondlucht bezorgt deze foto een unieke sfeer.
                      www.photo-rudi.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: Port Vantura bij ondergaande zon (en de restjes van een zandstorm).

                        Heerlijk zwoel en een mooie compo, voor mij mag de vignet minder sterk zijn
                        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                        Comment


                        • #13
                          Re: Port Vantura bij ondergaande zon (en de restjes van een zandstorm).

                          Hier op het forum verschijnt er geen foto (bij mij toch blijkbaar niet).
                          Ik krijg enkel de grote versie te zien door op de link te klikken.

                          Fijne compo met mooie schemerkleuren die door het vignet extra in de verf worden gezet .
                          Het vignet is dan ook wat mij betreft een goede keuze geweest .

                          Mvg.,
                          Smets84.

                          Comment

                          Working...
                          X