Er wachtte ons nog een zeer ruwe kloof en sterke beklimming. Gevaarlijke steenslag en sterk contrast, als je er van houdt natuurlijk.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Berghut in zicht
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Berghut in zicht
Indrukwekkend om dat landschap op deze manier te zien
Gelukkig verwijs je in de titel naar de berghut die heel nietig in dit landschap aanwezig is, op die manier benadruk je nog maar eens de grootsheid van de natuur die op sommige plaatsen nog niet om zeep is geholpen door de mens
Echt een knappe opname wat mij betreft Raymond
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Een foto waar je kan in verdwalen, want je blijft details ontdekken.
Het contrast maakt het landschap zeer indrukwekkend, bijna om schrik van te krijgen. De moed zou eerlijk gezegd in m'n schoenen zakken als ik nog tot aan de hut moet klimmen ;-)
Knap beeld!
Comment
-
-
Mooi vastgelegd dit majestueus berglandschap Raymond. Ik hoop dat je boven was voor de mist in de bergen zakte want je ziet al wat lagere bewolking links van die hut.
Eén kleinigheid: dat groepje blauwe puntjes in de rechterbovenhoek loopt wel met wat aandacht weg.
grts,
Raf.
Comment
-
Deze vind ik veel knapper dan je vorige, ik zie ook veel meer details, en de donkere partijen hebben ook veel meer doortekening, O ja ik ben weer technisch bezig [emoji16]. Als ik op mijn gevoel afga dan voel ik de nietigheid van de mens versus natuur [emoji6]. Mooi [emoji108]
Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
Comment
-
-
Merkwaardig landschap.
Knap vastgelegd vanuit dit perspectief.
Het spel van licht en schaduw met het harde contrast tot gevolg is mooi en passend bij dit landschap.
De berghut moest ik even zoeken. De titel is ludiek en tegelijk ook treffend .
Mvg.,
Smets84.
Comment
-
Helemaal mijn ding. Prachtige contrasten en kleuren. De beeldopbouw zit ook helemaal snor
Comment
-
Comment