'k Ga nog even door in kleur. Eentje uit de dolomieten met constant een oog voor de omgeving en eentje voor de (dreigende) lucht.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Bewolkt met opklaringen
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Bewolkt met opklaringen
Hmmm... veel diepte in de foto, mede door de alm in de foto die ook schaal aan het landschap geeft.
Maar de grote schaduwpartij in de voorgrond vind ik persoonlijk wat storen.
-
Indrukwekkend landschap om te zien en zeker om daar als nietig persoon te staan
Vind de schaduwwerking wel heel geslaagd, op mijn scherm is er in ieder geval nog overal voldoende detail zichtbaar
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
Heel mooi beeld met prachtige bergflanken.
De grote schaduwpartij op de voorgrond is nog wat boeiender te maken, lijkt me."Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dushi Bekijk berichtHeel mooi beeld met prachtige bergflanken.
De grote schaduwpartij op de voorgrond is nog wat boeiender te maken, lijkt me.bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
blijkbaar is het maar ik die dit zie ,maar dit beeld is toch niet scherp Raymond , je ziet bijvoorbeeld heel moeilijk de diepte in de kloven ,en alles zoals bomen ,huisjes (denk toch dat het huizen zijn ) lijken afgevlakt ,ook zijn de schaduwpartijen echt heel donker . sorry voor mijn wat negatieve reactie maar ik ben altijd eerlijk in mijn beoordeling ,of ik kan ook beslissen om niets te schrijven ,maar daar dient het forum toch niet voor dacht ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtblijkbaar is het maar ik die dit zie ,maar dit beeld is toch niet scherp Raymond , je ziet bijvoorbeeld heel moeilijk de diepte in de kloven ,en alles zoals bomen ,huisjes (denk toch dat het huizen zijn ) lijken afgevlakt ,ook zijn de schaduwpartijen echt heel donker . sorry voor mijn wat negatieve reactie maar ik ben altijd eerlijk in mijn beoordeling ,of ik kan ook beslissen om niets te schrijven ,maar daar dient het forum toch niet voor dacht ik
Ik zal mijn vergrootglas meebrengen naar Blankenberge !
Mag ik iedereen bedanken voor de reacties.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtIk zal mijn vergrootglas meebrengen naar Blankenberge !
dank voor je uitleg ,ik vrees dat ik teveel technisch kijk naar een foto ,noem het maar een hobby misvorming of goedvorming dat mag je zelf invullen
Comment
-
Comment