Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Indrukwekkend landschap om te zien en zeker om daar als nietig persoon te staan
Vind de schaduwwerking wel heel geslaagd, op mijn scherm is er in ieder geval nog overal voldoende detail zichtbaar
blijkbaar is het maar ik die dit zie ,maar dit beeld is toch niet scherp Raymond , je ziet bijvoorbeeld heel moeilijk de diepte in de kloven ,en alles zoals bomen ,huisjes (denk toch dat het huizen zijn ) lijken afgevlakt ,ook zijn de schaduwpartijen echt heel donker . sorry voor mijn wat negatieve reactie maar ik ben altijd eerlijk in mijn beoordeling ,of ik kan ook beslissen om niets te schrijven ,maar daar dient het forum toch niet voor dacht ik
zonder in details in te gaan - het is een panorama wat ik uit de bergen ken. De verschillende lagen - het spelen met licht en donker - en zeker de wolkenlucht die een extreme aan licht toverde.
blijkbaar is het maar ik die dit zie ,maar dit beeld is toch niet scherp Raymond , je ziet bijvoorbeeld heel moeilijk de diepte in de kloven ,en alles zoals bomen ,huisjes (denk toch dat het huizen zijn ) lijken afgevlakt ,ook zijn de schaduwpartijen echt heel donker . sorry voor mijn wat negatieve reactie maar ik ben altijd eerlijk in mijn beoordeling ,of ik kan ook beslissen om niets te schrijven ,maar daar dient het forum toch niet voor dacht ik
Ik heb liever dat je eerlijk je interpretatie schrijft bopatje, dat zou je al moeten weten, maar dat wil niet zeggen dat ik met je bevindingen akkoord ga. Misschien haal je de foto's binnen en vergroot ze uit tot ... en dan kan je onscherpte tegenkomen of opwekken doch zover drijf ik het niet, niet in m'n posts niet in mijn beoordeling over anderen. Bij mij primeert altijd de inhoud en de sfeer en dan pas de rest wat ik trouwens al een paar keer heb meegedeeld en zal daar nooit van afwijken gezien mijn verleden en leerproces in de beeldende kunsten. Het beeld moet 'goed' zijn hier vertoond op het forum, soms ben ik ook wel eens verrast door de kwaliteit (en onscherpte) na het plaatsen en meld dat dan ook. Dus bopatje, je mening telt zoals politiekers, bedrijven en media schrijven zonder te vertellen dat alles relatief is. Heb je onlangs de uitzending gezien van "columbus" met de gekende vrouwelijke fotografe ?
Ik zal mijn vergrootglas meebrengen naar Blankenberge !
Mag ik iedereen bedanken voor de reacties.
Ik zal mijn vergrootglas meebrengen naar Blankenberge !
ha ha ...... lol
dank voor je uitleg ,ik vrees dat ik teveel technisch kijk naar een foto ,noem het maar een hobby misvorming of goedvorming dat mag je zelf invullen
Comment