dank om te kijken
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
zwart / wit glooiend landschap + up
Collapse
X
-
-
Re: zwart / wit glooiend landschap
Voorgrond werkt wel voor mij, 't is lang maar de fijne lijnen zijn er en leiden je recht naar het interessante deel vd foto.
Ik ben ook voorstander vd "opgekrikte" sunspots. Wolken mogen voor mij lokaal ook opgekrikt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtIk vind het bovenste deel schitterend maar de inleiding (voorgrond) is mij wat lang
Comment
-
Ik vind het compo juist heel fijn.
Omzetting is helemaal mijn ding, hard maar niet TE hard.
Heb wel enige moeite om de onscherpte links in de foto te verklaren, de rechter kant lijkt me toch scherp.
Kan zijn dat er iets aan mijn ogen is ook hé.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
-
-
Deze kan ik ook wel smaken! Je wordt mooi naar de achtergrond getrokken.
Beetje eraf van onder zou wel kunnen werken. Linksonder inderdaad beetje minder scherp, en daar is de ondegrond ook net iets 'rommeliger' dan een beetje verder. Maar dit is echt muggenziften...
Comment
-
wat is Noord-franrijk toch mooi.
Prachtig in beeld gebracht.
voor mij mag er ook ietske af vooraan : m'n blik gaat van redelijk vooraan naar het einde van het veld, keert dan terug naar helemaal vooraan, om dan
naar het totale beeld en de boeiende horizon te kijken. Niets mis aan, maar is toch drie keer dat veld doorzwoegen, en het ziet er toch redelijk mul uit
grtn,Geert.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk berichtIk vind het compo juist heel fijn.
Omzetting is helemaal mijn ding, hard maar niet TE hard.
Heb wel enige moeite om de onscherpte links in de foto te verklaren, de rechter kant lijkt me toch scherp.
Kan zijn dat er iets aan mijn ogen is ook hé.
voor mij persoonlijk heb ik liever de lange aanloop in de foto die zorgt voor heel veel diepte , ikzelf zal aan de onderkant niet snijden ,maar ieder heeft natuurlijk zijn eigen mening en smaak hè , gelukkig maar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dushi Bekijk berichtEn de auteur heeft het laatste woord. Terecht!
Comment
-
-
Aan diepte heeft deze foto geen gebrek en de lichtinval op gespierde plaatsen maken het geheel wat levendig. Voor- onderaan vind ik het bleke grijs wat minder prettig kijken.
Krijgen we nog een uitnodiging om 'de werken' te mogen aanschouwen ?Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Ben totaal geen voorstander van Z/W beelden...maar deze spreekt me toch wel aan...zalig lijnenspel in een mooie compo...
Groetjes
Freddy
Comment
-
Zeker niet snijden, m.i., omdat anders de taart kleiner wordt dan de laag slagroom.
Frappant dat op de grote versie (waarvoor dank) de hoek-onscherpte ineens bijna verdwenen is.
Jammer, maar mijn werkschema laat het helaas niet toe om de tentoonstelling te komen bezoeken.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Mijn eerste instinct zou zijn om toch een stukje van de voorgrond weg te nemen.
Maar aan de andere kant heb je nu meer spanning in de foto.
Het lichtspel in de diepte in werkelijk fantastisch, mede door de mooie omzetting.
Comment
Comment