Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Dit is ongelooflijk mooi. Mooi licht en de kitesurfer die dan nog in het midden van die wolk staat (die met haar reflectie net een cirkel lijkt te vormen)
Mooi beeld met goede dynamiek, heerlijk moment had je hier. Mocht misschien iets meer ruimte bovenaan hebben. Het kader is niet meteen mijn ding Patrick
Mooie gevarieerde lucht op de achtergrond en de reflectie met de graduele filter naar het kader onderaan toe vind ik ook knap.
De kitesurfer en de kite nemen een sterke plaats in in de compo; wat mij betreft op het juiste moment afgedrukt.
Mvg.,
Smets84.
Dank voor je mooie reactie [emoji6], even ter toelichting hier is geen gradueel filter gebruikt, gebruik ik trouwens nooit, ook is dit maar 1 foto waarvan alleen de basis bewerkingen zijn toegepast, waarschijnlijk komt het daar het lijkt alsof de voorgrond warmer toont dan de lucht, ikzelf heb er ook geen verklaring voor, het is iets wat mij ook opviel en heb het zo gelaten ☺
Comment