Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stonehenge

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] Stonehenge

Zeker en vast niet de eerste en ik vermoed ook niet de laatste foto van dit monument.
    In het verleden heb ik op dit eigenste forum een erg mooie stelling gelezen. Er vroeg namelijk iemand: hoe kan ik Stonehenge het beste fotograferen zonder in clichés te vallen?
    En het antwoord was eigenlijk simpel: Stonehenge is al zoveel gefotografeerd op zovee mogelijke manieren. Neem gerust een clichéfoto, maar het zal tenminste jouw foto zijn... Dat vond ik nu schoon se!
    Hier is mijn versie...

[IMG]stonehenge by Bjorn Southpaw, on Flickr[/IMG]

Re: Stonehenge

Een plekje dat ik ook nog wel eens in 't echt wil zien. Je had in elk geval een mooie wolkenlucht mee !
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Het blijft een ongelooflijk indrukwekkende plek en dat geef je mee in je foto ondanks de bevolking. je mag hem wel best wat groter plaatsen hier (1024) dan komt hij beter tot zijn recht.
      Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
      Groeten
      Kurt

Comment

"Wat je om een of andere reden mooi vind of interessant moet je fotograferen omdat het altijd jou visie en vooral 'jou' foto is !" : Een aanrader door een leraar in beeldende kunsten, en je zou kunnen versteld staan wie soms als 'beste' uit de bus komt
        Mijn twee voorgangers hebben de rest al aangehaald en sluit me daarbij aan !
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

De grotere versie ;-)

[IMG]stonehenge by Bjorn Southpaw, on Flickr[/IMG]

Comment

scherp en mooie kleurtjes - mooie belichting ook ondanks de harde zon
            Peter
            mijn website : klik

Comment

Stonehenge,

een indrukwekkend monument,
              maar moeilijk te fotograferen, met een ligging omgeven door grote wegen, en hordes toeristen.
              Woodhenge en the long barrel graves zijn meer benaderbaar.

mooie foto en geen poging om er iets 'zonnewendesachtig' van te maken

grten, Geert.
              Last edited by geert62; 1 oktober 2017, 21:51.

Comment

de versie op flickr is echt wel heel goed.

(maar misschien een heel klein beetje te veel verscherpt ?)
                mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

Comment

Mooi luchtje boven het monument. Wel een beetje saai, door de centrale plaatsing.
                  Ik ben de teleurstelling van 2016 zeker nog niet vergeten. Op de mooie momenten, zonder publiek en warm licht is de zaak gesloten, en loopt er bewaking !
                  Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
                    Mooi luchtje boven het monument. Wel een beetje saai, door de centrale plaatsing.
                    Ik ben de teleurstelling van 2016 zeker nog niet vergeten. Op de mooie momenten, zonder publiek en warm licht is de zaak gesloten, en loopt er bewaking !
                    Mee eens. Toen wij het in september 2009 bezochten, was er 'geen kat' te bespeuren
                    Op weg naar Wales hadden wij een overnachting geboekt in het Travelodge Hotel in het vlakbij gelegen Amesbury.
                    's Anderendaags in alle vroegte stonden wij vóór de opening reeds aan de ingang van Stonehenge... we waren zo goed als alleen... wat je een uurtje later al niet meer kon zeggen.

Comment

Wat een meute volk trekt daar naartoe zeg, niet te doen, maar dat geeft deze opname duidelijk weer, dus prima registratie
                      Trouwens mooie wolkenlucht had je dan

grts
                      Sieg
                      Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Working...
                      X