toch zalig als sporter zo met een zonsondergang !
dank voor het kijken
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
kitesurfing by sunset
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: kitesurfing by sunset
Dit is ongelooflijk mooi. Mooi licht en de kitesurfer die dan nog in het midden van die wolk staat (die met haar reflectie net een cirkel lijkt te vormen)Mvg Philip
-
Mooi beeld met goede dynamiek, heerlijk moment had je hier. Mocht misschien iets meer ruimte bovenaan hebben. Het kader is niet meteen mijn ding Patrick
Comment
-
Mooie gevarieerde lucht op de achtergrond en de reflectie met de graduele filter naar het kader onderaan toe vind ik ook knap.
De kitesurfer en de kite nemen een sterke plaats in in de compo; wat mij betreft op het juiste moment afgedrukt.
Mvg.,
Smets84.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Smets84 Bekijk berichtMooie gevarieerde lucht op de achtergrond en de reflectie met de graduele filter naar het kader onderaan toe vind ik ook knap.
De kitesurfer en de kite nemen een sterke plaats in in de compo; wat mij betreft op het juiste moment afgedrukt.
Mvg.,
Smets84.
Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
Comment
-
-
Weer een toppertje, wat een reeks zet jij hier tegenwoordig neer. De rode kite, maakt het nog specialer. Top
Comment
-
-
-
knappe plaat en vooral dat "rood" dat eruit springt.nikon coolpix s9100
Comment
-
toppertje.
vraag me wel af of jouw geliefde 16:9 formaat wel de beste keuze was. Ik mis precies wat ademruimte voor de kite. tis maar een ideeke he.mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Mooi hoe het laatste licht de kite oplicht, knappe opname Patrick en de reflectie maakt het af
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
Comment