Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Aparte beelden Freddy, bij de eerste komt de voorgrond wat te HDR-achtig over en tevens is er een grote duidelijke halo rond de kijkhut te zien.
De tweede is kwestie van smaak, niet zo m'n ding, gebrek aan contrast en kleur. Wel een mooie compo met dat kronkelend pad dat je de verte inleidt naar de kijkhut.
Wel zou ik de opname nog even rechtzetten, helt nu af naar rechts.
De derde is een mooie natuurlijke overzichtsfoto, mss een beetje te blauw maar da's kwestie van smaak
Kan Sieg met bovenstaande alleen maar volgen..Bewerkingen van nr 1 en 2 ook niet zo mijn ding....De laatste daarentegen wel mooi natuurlijk afgewerkt..Mooi weids beeld, met knappe lucht en reflecties..
Bedankt siegfried en Jos voor jullie eerlijk en waardevol commentaar,
In mijn jeugdig enthousiasme ...beetje te snel deze beelden geplaatst ...en dan ook nog eens weg van men vogelkes...toch wel redelijke blunders me dunkt ...halo (1ste) en rechtzetting (2de) heb ik een update geplaatst in de hoop dat julie deze beter vinden....als ik nu naar de update van nr2 kijk heb ik nog steeds de indruk dat ie naar rechts helt ...en toch via men liniaal in ps recht gezet ?
Comment