Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De tweede in de reeks, er volgt er nog eentje. Ga mijn eigen persoonlijke voorkeur nog even voor mezelf houden tot ik ze alle drie gepost heb. Alvast bedankt voor alle reacties op de eerste post
i it ,dit is helemaal mijn ding ,mooie vlakverdeling ,knap licht en mooie wolkenlucht en ...... althans voor mij "de zee" waar toch een beetje van mijn hart ligt
Je maakt het niet gemakkelijk, maar dat is een recht als je goed bent ! Het stukje strand vind ik een knappe invulling als basis bij deze foto. De inhoud en de sfeer van zee en lucht zijn dan weer 'rebellerend' ten opzichte van de eerste en men kan hier dus kiezen voor de dynamiek. Ik blijf mijn voorkeur geven aan de eerste omdat ik misschien op dit ogenblijk voor het 'zachte - fijne stille' val
Vind het toch bijzonder knap dat je met zo'n grauwe bewolkte dag zo'n interessant beeld weet te creeren...Compo van deze vind ik erg goed met die aanrollende golfjes in de voorgrond..
Comment