Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Vooral het licht wat hier precies juist in het valleitje valt is erg mooi...En inderdaad mooie diepte gecreerd met alle diagonale lijnen naar achteren toe...Mooi..
Ik denk eigenlijk dat velen van ons hier gewoon aan voorbij zouden wandelen zonder opgemerkt te hebben
Je moet het dus maar zien, mooie natuurlijke opname Raymond
Heel mooie lichtval en compo. Prachtig, het lijkt net een gegolfd biljartlaken.
Zeer moeilijk in deze situatie, maar ik denk dat de lucht een beetje donkerder gehouden, het mooie eronder, nog beter zou doen uitkomen. (clipt nl. net een beetje)
Mooie compo met veel diepte maar helaas is de lucht een beetje uitgebrand.
Ik zou die selecteren en de "Hooglichten" flink temperen.
Dan de selectie omkeren en de voorgrond iets minder schaduw geven, maar heel lichtje hé/
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Mooi golvend landschapje, zou het prima doen als golfterrein ook . Lijnenspel naar het verdwijnpunt goed gekozen. (Deze foto doet het ook goed als je van onderen een heel stuk afsnijdt tot aan die lijn en een half centimetertje bovenaan tot aan de lijn van de hoogspanning. Je krijgt dan een prachtige pano )
Comment