Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Drieluik: Ode aan de Noordzee II

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Showcase] Drieluik: Ode aan de Noordzee II

De tweede in de reeks, er volgt er nog eentje. Ga mijn eigen persoonlijke voorkeur nog even voor mezelf houden tot ik ze alle drie gepost heb. Alvast bedankt voor alle reacties op de eerste post

Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
    Groeten
    Kurt

Re: Drieluik: Ode aan de Noordzee II

i it ,dit is helemaal mijn ding ,mooie vlakverdeling ,knap licht en mooie wolkenlucht en ...... althans voor mij "de zee" waar toch een beetje van mijn hart ligt

Comment

Mooi lijnenspel, mooie grauwheid van de Noordzee. De zee echt zoals ze is.
      https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

Comment

Je maakt het niet gemakkelijk, maar dat is een recht als je goed bent ! Het stukje strand vind ik een knappe invulling als basis bij deze foto. De inhoud en de sfeer van zee en lucht zijn dan weer 'rebellerend' ten opzichte van de eerste en men kan hier dus kiezen voor de dynamiek. Ik blijf mijn voorkeur geven aan de eerste omdat ik misschien op dit ogenblijk voor het 'zachte - fijne stille' val
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Hoe grijs en grauw het weer ook is, de zee heeft altijd iets verfrissend. Die kenmerken zitten allebei heel mooi in de foto.
          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Vind het toch bijzonder knap dat je met zo'n grauwe bewolkte dag zo'n interessant beeld weet te creeren...Compo van deze vind ik erg goed met die aanrollende golfjes in de voorgrond..
            Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
            MIJN WEBSITE

Comment

Ook mooi Kurt maar voor mij zeker niet zo sterk als je vorige

grts
              Sieg
              Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Bedankt voor de reacties, nog één te gaan en dan ga ik is iets uit de oude doos halen.
                Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                Groeten
                Kurt

Comment

Knap, als je weet wat je wil kan je in alle omstandigheden iets moois maken !
                  bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

zoals gewoonlijk val ik weer voor de afwerking van je foto. knap gedaan (en met een mooi randje, lol)
                    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

Comment

Working...
                    X