Kan ook 'oversteek' genoemd worden. Ingespeeld op het licht.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Groene doorkijk
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Groene doorkijk
In alle oprechtheid : hier vind ik persoonlijk niets aan. Sorry
-
De compo op zich vind ik helemaal niet slecht, maar de bewerking (als het al een bewerking is ?) is niet mijn dada.
Maar je zal al wel gemerkt hebben dat ik van vele soorten fotografie geen kaas gegeten heb, misschien is dit er ook wel eentje van.
Comment
-
De gedachte erachter begrijp ik wel, maar ik denk dat de uitvoering een beetje tegenwerkt.
Ik denk door de hooglichten te verminderen er al een totaal ander beeld. Het rozige pad oogt oog niet lekker.
Als ik jou was zou ik eens naar een andere foto-host kijken, want 47 kB is echt veel te weinig voor een dergelijke foto.
Misschien dat ik je hiermee kan helpen ? http://forum.belgiumdigital.com/f14/...ts-542388.html
Photobucket is overigens niet meer gratis. (en het is zeker niet de beste)Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtDe gedachte erachter begrijp ik wel, maar ik denk dat de uitvoering een beetje tegenwerkt.
Ik denk door de hooglichten te verminderen er al een totaal ander beeld. Het rozige pad oogt oog niet lekker.
Als ik jou was zou ik eens naar een andere foto-host kijken, want 47 kB is echt veel te weinig voor een dergelijke foto.
Misschien dat ik je hiermee kan helpen ? http://forum.belgiumdigital.com/f14/...ts-542388.html
Photobucket is overigens niet meer gratis. (en het is zeker niet de beste)Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
-
Hier zie ik toch ook een bestandsgrootte van 339 kB
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtKan ook 'oversteek' genoemd worden. Ingespeeld op het licht.
Bestandsgrootte? Zie ....
Zelf kies ik meestal voor 300ppi bij 1024px breedte.
Comment
-
Voor mij is deze ook niet op het niveau van uw vorige bijdragen die ik laatst zag.
Het lijkt wat overscherp, een indruk die bij dergelijk tegenlicht sneller geschapen wordt maar vooral dat pad of wat het ook is dat je doorkijk kruist stoort mij eigenlijkbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Appendix Bekijk berichtHier zie ik toch ook een bestandsgrootte van 339 kBNikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtDat klopt. Ik moet een vlaag van verstandsverbijstering hebben gehad. Sorry.
Dank voor alle informatie en ga toch iets proberen, we wachten af.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Comment