Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Het 'oversteek' wordt geblokkeerd en met een hele grote sprong wordt je gevangen door een of ander hekwerkje wat in de zon staat te blinken. Verder komt mijn blik niet. Het komt er op neer dat ik wat mis in deze foto...
De compo op zich vind ik helemaal niet slecht, maar de bewerking (als het al een bewerking is ?) is niet mijn dada.
Maar je zal al wel gemerkt hebben dat ik van vele soorten fotografie geen kaas gegeten heb, misschien is dit er ook wel eentje van.
De gedachte erachter begrijp ik wel, maar ik denk dat de uitvoering een beetje tegenwerkt.
Ik denk door de hooglichten te verminderen er al een totaal ander beeld. Het rozige pad oogt oog niet lekker.
Als ik jou was zou ik eens naar een andere foto-host kijken, want 47 kB is echt veel te weinig voor een dergelijke foto.
Misschien dat ik je hiermee kan helpen ? http://forum.belgiumdigital.com/f14/...ts-542388.html
Photobucket is overigens niet meer gratis. (en het is zeker niet de beste)
De gedachte erachter begrijp ik wel, maar ik denk dat de uitvoering een beetje tegenwerkt.
Ik denk door de hooglichten te verminderen er al een totaal ander beeld. Het rozige pad oogt oog niet lekker.
Als ik jou was zou ik eens naar een andere foto-host kijken, want 47 kB is echt veel te weinig voor een dergelijke foto.
Misschien dat ik je hiermee kan helpen ? http://forum.belgiumdigital.com/f14/...ts-542388.html
Photobucket is overigens niet meer gratis. (en het is zeker niet de beste)
Het enige waarop ik wil reageren is : Hoe en waar halen jullie die 47 kb terwijl dit bij mij nergens het geval is ? Aan sommige beelden betwijfel ik ook wel eens de scherpte daar ze origineel wel goed zijn en op de plaatsing minder. Jullie halen de foto's binnen en vergroten deze dan zelf om op zoek te gaan naar de technisch foutjes of tekortkomingen ? Tegenwoordig werk ik met Imgur, vroeger was het Photobucket. Heb zonet een nieuwe proef gedaan in de testcategorie.
Voor mij is deze ook niet op het niveau van uw vorige bijdragen die ik laatst zag.
Het lijkt wat overscherp, een indruk die bij dergelijk tegenlicht sneller geschapen wordt maar vooral dat pad of wat het ook is dat je doorkijk kruist stoort mij eigenlijk
Dat klopt. Ik moet een vlaag van verstandsverbijstering hebben gehad. Sorry.
Zelfs de "besten" kunnen missen en ik ben alleen nog maar "goed" en mis ook met deze foto
Dank voor alle informatie en ga toch iets proberen, we wachten af.
Comment