Het is me niet helemaal gelukt om het beeld te maken zoals ik het daar voor ogen had. Foto bestaat uit 4 a 5 verticale foto's uit de hand. Toch benieuwd naar een reactie.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Aywaille
Collapse
X
-
-
Re: Aywaille
Misschien niet gelukt voor wat jij voor ogen had maar vind het toch wel een knappe opname hoor
Heel veel sfeer, zelfs een beetje een dromerig effect heb je hier behaald
Voor mij zeker geslaagd
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
Mooi dromerig beeld,
maar wel opletten waar je het zoneffect steekt want de zon zat hier rechts boven je en niet vooraan.groeten, Kristof
Canon EOS 5D mkII
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Felix69 Bekijk berichtAl was het op statief ik denk dat dit niet gemakkelijk is om het licht onder controle te houden en vier 'a vijf beeld dan aan elkaar te zetten dus is dit meer dan behoorlijk gelukt.
Gr, Daniel." Make RAW Not WAR"Nikon D750. Tamron 15-30mm f2.8, Tamron 24-70mm f2.8, Tamron 70-200 f2.8, Tamron 90mm F2.8 macro, Nikon 85mm f1.8, Nikon 50mm f1.8 Nikon D7100
Comment
-
Bedankt voor de reacties.
Ja het zit inderdaad nog niet helemaal lekker.
Oorspronkelijk geplaatst door Stoffograaf Bekijk berichtMooi dromerig beeld,
maar wel opletten waar je het zoneffect steekt want de zon zat hier rechts boven je en niet vooraan.Groetjes,
Dominic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk berichtBedankt voor de reacties.
Ja het zit inderdaad nog niet helemaal lekker.
Goed opgemerkt. De zon zat eigenlijk rechts achter me. Maar het licht daar steken wrong nog meer in de compo dus hoopte ik een beetje op de onoplettendheid van de kijker, niet dus.
blijft toch een mooie plaat hoorgroeten, Kristof
Canon EOS 5D mkII
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk berichtGoed opgemerkt. De zon zat eigenlijk rechts achter me. Maar het licht daar steken wrong nog meer in de compo dus hoopte ik een beetje op de onoplettendheid van de kijker, niet dus.
Toch mooi gedaan
grts
SiegLast edited by Sieg; 11 juni 2017, 12:49.Voor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
Wow...Lezende dat je hier het zonlicht zelf hebt ingebracht in PS vind ik dit wel erg knap hoor....Kan ook wel wat in PS, maar dit is absoluut boven mijn pet, Chapeau!!Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk berichtWow...Lezende dat je hier het zonlicht zelf hebt ingebracht in PS vind ik dit wel erg knap hoor....Kan ook wel wat in PS, maar dit is absoluut boven mijn pet, Chapeau!!
Heb er trouwens eentje klaar staan in de serie van Schotlandgroeten, Kristof
Canon EOS 5D mkII
Comment
-
Is eigenlijk heel simpel ja.
Kleurtje kiezen, nieuwe aanpassingslaag, verloopvulling en dan een beetje spelen met positie,dichtheid,straal,vorm, etc.
Kan je heel leuke dingen mee doen.
Zo heb ik ook het licht in deze aangepast, inclusief de koplampen. Die foto is gemaakt op klaarlichte dag.Groetjes,
Dominic
Comment
-
of gewoon geel/wit kleurtje en gom gebruiken in verschillende groottes en etappes.groeten, Kristof
Canon EOS 5D mkII
Comment
Comment