Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Het is me niet helemaal gelukt om het beeld te maken zoals ik het daar voor ogen had. Foto bestaat uit 4 a 5 verticale foto's uit de hand. Toch benieuwd naar een reactie.
Misschien niet gelukt voor wat jij voor ogen had maar vind het toch wel een knappe opname hoor
Heel veel sfeer, zelfs een beetje een dromerig effect heb je hier behaald
Voor mij zeker geslaagd
Al was het op statief ik denk dat dit niet gemakkelijk is om het licht onder controle te houden en vier 'a vijf beeld dan aan elkaar te zetten dus is dit meer dan behoorlijk gelukt.
Al was het op statief ik denk dat dit niet gemakkelijk is om het licht onder controle te houden en vier 'a vijf beeld dan aan elkaar te zetten dus is dit meer dan behoorlijk gelukt.
Mooi dromerig beeld,
maar wel opletten waar je het zoneffect steekt want de zon zat hier rechts boven je en niet vooraan.
Goed opgemerkt. De zon zat eigenlijk rechts achter me. Maar het licht daar steken wrong nog meer in de compo dus hoopte ik een beetje op de onoplettendheid van de kijker, niet dus.
Bedankt voor de reacties.
Ja het zit inderdaad nog niet helemaal lekker.
Goed opgemerkt. De zon zat eigenlijk rechts achter me. Maar het licht daar steken wrong nog meer in de compo dus hoopte ik een beetje op de onoplettendheid van de kijker, niet dus.
Had het eerst nog niet gezien dat dit photoshop is, maar na de reactie van Kristof en wat langer kijken hoe het licht valt is het wel duidelijk natuurlijk
Toch mooi gedaan
Wow...Lezende dat je hier het zonlicht zelf hebt ingebracht in PS vind ik dit wel erg knap hoor....Kan ook wel wat in PS, maar dit is absoluut boven mijn pet, Chapeau!!
Wow...Lezende dat je hier het zonlicht zelf hebt ingebracht in PS vind ik dit wel erg knap hoor....Kan ook wel wat in PS, maar dit is absoluut boven mijn pet, Chapeau!!
Zelf doe ik dat ook soms, is echt poepsimpel, maar heel effectief!
Heb er trouwens eentje klaar staan in de serie van Schotland
Is eigenlijk heel simpel ja.
Kleurtje kiezen, nieuwe aanpassingslaag, verloopvulling en dan een beetje spelen met positie,dichtheid,straal,vorm, etc.
Kan je heel leuke dingen mee doen.
Zo heb ik ook het licht in deze aangepast, inclusief de koplampen. Die foto is gemaakt op klaarlichte dag.
Comment