Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aywaille

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Aywaille

Het is in ieder geval een zeer sfeervolle plaat.

Mvg.,
    Smets84.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk bericht
      Is eigenlijk heel simpel ja.
      Kleurtje kiezen, nieuwe aanpassingslaag, verloopvulling en dan een beetje spelen met positie,dichtheid,straal,vorm, etc.
      Kan je heel leuke dingen mee doen.
      Zo heb ik ook het licht in deze aangepast, inclusief de koplampen. Die foto is gemaakt op klaarlichte dag.
      Ja, klasse photoshop werk dit hoor....Zeker doordat je erbij verteld dat het klaarlichte dag is....Echt heel knap en mooi..
      Voor landschappen zou ik het zelf niet doen, maar dat is puur mijn eigen gevoel/style dat ik het toch wil weergeven zoals het daadwerkelijk ook was...Maar dit is op een andere manier zeker minstens zo mooi.
      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
      MIJN WEBSITE

Comment

Mmmm , moet wel lukken , hier (Aywalle ) zou ik ook graag naartoe willen deze zomer ....................
        Knappe plaat - zeker voor 4 beelden (handmatig genomen ) en aaneengezet .
        Dat h licht niet 100 pro juist is maakt weinig uit hier .................. zou nog warmer durven gaan / proberen denk ik :-)

Grtn Thierry

Comment

Working...
        X