Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kasteel Bouvigne [ update ]

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Kasteel Bouvigne [ update ]

Jos, ik had gewaarschuwd om heel omzichtig te werk te gaan.
    Last edited by Red Falcon; 12 november 2016, 17:59.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
    Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Bedankt voor alle nagekomen reacties nog...

Hij is perfect nu Luc, meer punch in het kasteeltje zonder onnatuurlijk over te komen..Top..
      Ik heb het me makkelijk gemaakt, en jouw versie gewoon als update erbij gezet..
      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
      MIJN WEBSITE

Comment

Dit soort discussies(en ontwikkelingen) is altijd de moeite waard om te volgen. BD op zijn best zullen we maar zeggen. (beter dan plaatsen en wegwezen)
        Als ik alle beelden terugkijk, gaat mijn voorkeur toch naar de originele. Als er een nevel is, moeten we die dan per se wegwerken ?
        Met het verwijderen van de nevel, verdwijnt er ook wat sfeer en zachtheid, mijns inziens.
        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Mooi sfeervol beeld...altijd leuk die mist erbij. Je eerste vind ik qua sfeer heel mooi maar mist wat contrast...bij je tweede is de sfeer wat minder. Wat ik zou doen...meer contrast geven en lokaal de mist of sfeer er weer bijvoegen
          Eerlijkheid duurt het langst!!
          Mijn website: http://www.degrafon.be/

Comment

Ik vind het ook een bijzonder sfeervol en serene foto maar ik hou het gevoel dat er bij de perspectiefcorrectie iets niet helemaal lekker gegaan is. Het kasteel "valt" een beetje naar voren of vergis ik mij
            http://www.smuttynose.nl

Comment

Mooie sfeer, maar ik vin de compositie een beetje raar, misschien wat andere crops proberen ook?

Comment

Working...
              X