Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Hij is perfect nu Luc, meer punch in het kasteeltje zonder onnatuurlijk over te komen..Top..
Ik heb het me makkelijk gemaakt, en jouw versie gewoon als update erbij gezet..
Dit soort discussies(en ontwikkelingen) is altijd de moeite waard om te volgen. BD op zijn best zullen we maar zeggen. (beter dan plaatsen en wegwezen)
Als ik alle beelden terugkijk, gaat mijn voorkeur toch naar de originele. Als er een nevel is, moeten we die dan per se wegwerken ?
Met het verwijderen van de nevel, verdwijnt er ook wat sfeer en zachtheid, mijns inziens.
Mooi sfeervol beeld...altijd leuk die mist erbij. Je eerste vind ik qua sfeer heel mooi maar mist wat contrast...bij je tweede is de sfeer wat minder. Wat ik zou doen...meer contrast geven en lokaal de mist of sfeer er weer bijvoegen
Ik vind het ook een bijzonder sfeervol en serene foto maar ik hou het gevoel dat er bij de perspectiefcorrectie iets niet helemaal lekker gegaan is. Het kasteel "valt" een beetje naar voren of vergis ik mij
Comment