Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Fraai stuk landschap laat je hier ons op een mooie manier zien...De weg door het landschap zeker een grote toegevoegde waarde..
In het landschap zitten hele mooie verschillende kleurcontrasten, zou die nog proberen wat extra te versterken..
Zeer mooie locatie en de weg leidt je volledig de verte in
Misschien kan er inderdaad nog wat gewerkt worden met de kleuren, maar enkel jij weet hoe het er daar uitzag natuurlijk
Zeer mooie locatie en de weg leidt je volledig de verte in
Misschien kan er inderdaad nog wat gewerkt worden met de kleuren, maar enkel jij weet hoe het er daar uitzag natuurlijk
grts
Sieg
Volg Sieg hier. De kleuren zijn licht maar misschien was het zo. Mooi landschapje!
Bedankt voor de gewaardeerde reacties. Men zou de kleuren wat kunnen accentueren maar vond de realiteit hier wel zeer mooi en voldoende voor een romantische sfeer ondanks het ruwe landschap.
Leuk landschap waar het mij aangenaam vertoeven lijkt. De weg gidst je door de foto heen. Alleen mis ik nog iets op de voorgrond, een aandachttrekker of gewoon wat kleur, ik kan het niet meteen benoemen, maar het vlak rechts onder is nu zo 'leeg' (Ondanks alle boompjes).
Last edited by yakke; 25 juni 2016, 16:32.
Reden: spelfout
Mooie compo met die je weg je helemaal meeneemt . Zou het mss ook goed doen in z-w. Ik denk dat met wat meer contrast hier en daar of wat lokale bewerking je nog meer diepte in dit plaatje kan krijgen
Allen dank voor de waardering en de aangevoerde tips welke steeds kunnen uitgeprobeerd worden. Zoals men weet is alles een persoonlijke keuze en smaak, gelukkig maar !
Comment