Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

E.s.p. * 1

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Showcase] E.s.p. * 1

Na wat reizen en uitstappen terug "On the road".

Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Re: E.s.p. * 1

Fraai stuk landschap laat je hier ons op een mooie manier zien...De weg door het landschap zeker een grote toegevoegde waarde..
    In het landschap zitten hele mooie verschillende kleurcontrasten, zou die nog proberen wat extra te versterken..
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

Comment

Een hele mooie waar ik langer kan naar kijken en mijn blik komt tot rust bij die mooie zachte laagjes in de achtergrond
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Zeer mooie locatie en de weg leidt je volledig de verte in
        Misschien kan er inderdaad nog wat gewerkt worden met de kleuren, maar enkel jij weet hoe het er daar uitzag natuurlijk

grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

zeer interessante foto ! de weg is effe weg, en keert dan terug. zonder de weg zou het effect inderdaad weg zijn.
          mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
            Zeer mooie locatie en de weg leidt je volledig de verte in
            Misschien kan er inderdaad nog wat gewerkt worden met de kleuren, maar enkel jij weet hoe het er daar uitzag natuurlijk

grts
            Sieg
            Volg Sieg hier. De kleuren zijn licht maar misschien was het zo. Mooi landschapje!
            Eerlijkheid duurt het langst!!
            Mijn website: http://www.degrafon.be/

Comment

Bedankt voor de gewaardeerde reacties. Men zou de kleuren wat kunnen accentueren maar vond de realiteit hier wel zeer mooi en voldoende voor een romantische sfeer ondanks het ruwe landschap.

Comment

geen auto te zien,het moet er leuk rondreizen zijn.
                mooie landschapsfoto Raymond
                eos 600 d
                lens 18-135 canon 10-22canon

Comment

Mooi gewerkt met de weg die je doorheen de foto trekt.
                  deka
                  There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk bericht
                    zeer interessante foto ! de weg is effe weg, en keert dan terug. zonder de weg zou het effect inderdaad weg zijn.
                    Leuk gezegd en mee eens. Het desolate trekt mij zeer aan
                    http://www.smuttynose.nl

Comment

Leuk landschap waar het mij aangenaam vertoeven lijkt. De weg gidst je door de foto heen. Alleen mis ik nog iets op de voorgrond, een aandachttrekker of gewoon wat kleur, ik kan het niet meteen benoemen, maar het vlak rechts onder is nu zo 'leeg' (Ondanks alle boompjes).
                      Last edited by yakke; 25 juni 2016, 16:32. Reden: spelfout

Comment

Mooie compo met die je weg je helemaal meeneemt . Zou het mss ook goed doen in z-w. Ik denk dat met wat meer contrast hier en daar of wat lokale bewerking je nog meer diepte in dit plaatje kan krijgen
                        Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                        Groeten
                        Kurt

Comment

Allen dank voor de waardering en de aangevoerde tips welke steeds kunnen uitgeprobeerd worden. Zoals men weet is alles een persoonlijke keuze en smaak, gelukkig maar !

Comment

Working...
                          X