Na wat reizen en uitstappen terug "On the road".
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
E.s.p. * 1
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: E.s.p. * 1
Fraai stuk landschap laat je hier ons op een mooie manier zien...De weg door het landschap zeker een grote toegevoegde waarde..
In het landschap zitten hele mooie verschillende kleurcontrasten, zou die nog proberen wat extra te versterken..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
-
Zeer mooie locatie en de weg leidt je volledig de verte in
Misschien kan er inderdaad nog wat gewerkt worden met de kleuren, maar enkel jij weet hoe het er daar uitzag natuurlijk
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
zeer interessante foto ! de weg is effe weg, en keert dan terug. zonder de weg zou het effect inderdaad weg zijn.mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtZeer mooie locatie en de weg leidt je volledig de verte in
Misschien kan er inderdaad nog wat gewerkt worden met de kleuren, maar enkel jij weet hoe het er daar uitzag natuurlijk
grts
Sieg
Comment
-
-
Bedankt voor de gewaardeerde reacties. Men zou de kleuren wat kunnen accentueren maar vond de realiteit hier wel zeer mooi en voldoende voor een romantische sfeer ondanks het ruwe landschap.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk berichtzeer interessante foto ! de weg is effe weg, en keert dan terug. zonder de weg zou het effect inderdaad weg zijn.
Comment
-
Leuk landschap waar het mij aangenaam vertoeven lijkt. De weg gidst je door de foto heen. Alleen mis ik nog iets op de voorgrond, een aandachttrekker of gewoon wat kleur, ik kan het niet meteen benoemen, maar het vlak rechts onder is nu zo 'leeg' (Ondanks alle boompjes).
Comment
-
-
Mooie compo met die je weg je helemaal meeneemt . Zou het mss ook goed doen in z-w. Ik denk dat met wat meer contrast hier en daar of wat lokale bewerking je nog meer diepte in dit plaatje kan krijgen
Comment
Comment