Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Staring at the sea
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
-
Re: Staring at the sea
Oorspronkelijk geplaatst door K.photo Bekijk berichtKomt eigenlijk pas tot zijn recht in groter formaat (hoe doen jullie dat hier eigenlijk?)
Weidse landschap knap weergegeven in een mooie compo.
Sporen in het veld breken de eentonigheid.
Hou hier wel vanSony a77 + a700; Sony rx100III en wat lenzen
Comment
-
Heel knap, in het groot afdrukken en aan de muur
Als je de foto in groter formaat hier post wordt ie kleiner weergegeven, maar als je er dan op klikt krijg je het groter formaat te zien, het gaat dus automatisch.groeten, Kristof
Canon EOS 5D mkII
Comment
-
Goed gezien. Mss zit er nog wel meer in de lucht, al zou dat mss wel ten koste van de sfeer gaan..."I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)
Comment
-
Mijn voorkeur is om een link te plaatsen naar een grotere foto. Iets meer werk omdat je 2 foto's moet verscherpen. Maar iedereen ziet dan 2 scherpe perfecte foto's.
Oorspronkelijk geplaatst door K.photo Bekijk berichtKomt eigenlijk pas tot zijn recht in groter formaat (hoe doen jullie dat hier eigenlijk?)
[CENTER]
Kleine correctie op de horizon doen ? (bol)Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
-
Heel mooi met dat spoor dat naar de verte leidt
Mocht voor mij misschien wat meer detail in de wolken zitten, maar op deze manier heeft het ook wel wat
Het enige spijtige vind ik het donkere spoor onderaan van links naar rechts, opname had sterker geweest zonder dat
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ifiamminghi Bekijk berichtGoed gezien. Mss zit er nog wel meer in de lucht, al zou dat mss wel ten koste van de sfeer gaan...
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtMijn voorkeur is om een link te plaatsen naar een grotere foto. Iets meer werk omdat je 2 foto's moet verscherpen. Maar iedereen ziet dan 2 scherpe perfecte foto's.
Bedankt johan, Wsl stomme vraag maar die grotere foto waar staat die dan?
Een schitterende plaat, vooral door de heerlijke eenvoud. Vooral het spoor, precies naar de laagte in subliem !
Kleine correctie op de horizon doen ? (bol)Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtHeel mooi met dat spoor dat naar de verte leidt
Mocht voor mij misschien wat meer detail in de wolken zitten, maar op deze manier heeft het ook wel wat
Het enige spijtige vind ik het donkere spoor onderaan van links naar rechts, opname had sterker geweest zonder dat
grts
Sieg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ifiamminghi Bekijk berichtGoed gezien. Mss zit er nog wel meer in de lucht, al zou dat mss wel ten koste van de sfeer gaan...
Comment
-
Zelf zou ik niks aan de lucht wijzigen, er zit overal detail in en een contrastrijke lucht past niet in deze opname.groeten, Kristof
Canon EOS 5D mkII
Comment
-
-
Geheel eens om de lucht zo te laten. Geeft rust.
Mijn werkwijze is als volgt :
De foto wordt helemaal klaargemaakt, op verkleinen en verscherpen na dan.
Gesteld dat ik die versie landschap on-verscherpt noem, verklein/verscherp/ ik die versie op bijv. 1500 pix. Vervolgens (in mijn geval) plaats ik die bij Picturepush.
Daar kies en kopieer ik dan de optie Direct link to full size image. Die link tussen url's plaatsen en het is voor elkaar.
Dan terug naar landschap on-verscherpt en verkleinen/verscherpen en plaatsen op de gewone manier.
Bij andere photohosts zal het misschien iets anders omschreven staan, maar dat is even uitzoeken.
Je photohost moet uiteraard wel de mogelijkheid hebben om groter dan 1024 te kunnen plaatsen. Vroeger was ik ook "klant" bij Photobucket, en toen kon het niet. Dus even uitzoeken of die mogelijkheid er nu wel is. (ik dacht het wel)
Succes Kurt.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtGeheel eens om de lucht zo te laten. Geeft rust.
Mijn werkwijze is als volgt :
De foto wordt helemaal klaargemaakt, op verkleinen en verscherpen na dan.
Gesteld dat ik die versie landschap on-verscherpt noem, verklein/verscherp/ ik die versie op bijv. 1500 pix. Vervolgens (in mijn geval) plaats ik die bij Picturepush.
Daar kies en kopieer ik dan de optie Direct link to full size image. Die link tussen url's plaatsen en het is voor elkaar.
Dan terug naar landschap on-verscherpt en verkleinen/verscherpen en plaatsen op de gewone manier.
Bij andere photohosts zal het misschien iets anders omschreven staan, maar dat is even uitzoeken.
Je photohost moet uiteraard wel de mogelijkheid hebben om groter dan 1024 te kunnen plaatsen. Vroeger was ik ook "klant" bij Photobucket, en toen kon het niet. Dus even uitzoeken of die mogelijkheid er nu wel is. (ik dacht het wel)
Succes Kurt.
Comment
Comment