Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Mooie sfeervolle warme kleuren in deze opname, goed vastgelegd
Persoonlijk vind ik het licht wat teveel tegen het kader aan zitten, dus denk dat een ruimer beeld beter was geweest
Toevallig dacht ik enkele weken geleden nog, dat we de gebr. Laga lang niet gezien hebben.
Als het telepathie is, zal ik zeker meer aan jullie denken.
Prachtige diepte en kleuren. Sieg zijn gedachte over de lamp kan ik goed volgen.
Toevallig dacht ik enkele weken geleden nog, dat we de gebr. Laga lang niet gezien hebben.
Als het telepathie is, zal ik zeker meer aan jullie denken.
Prachtige diepte en kleuren. Sieg zijn gedachte over de lamp kan ik goed volgen.
onkruid vergaat niet eh gewoon wat weinig tijd de laatste tijd om veel met fotografie bezig te zijn...
Mooie sfeervolle warme kleuren in deze opname, goed vastgelegd
Persoonlijk vind ik het licht wat teveel tegen het kader aan zitten, dus denk dat een ruimer beeld beter was geweest
grts
Sieg
ěk heb zitten zoeken voor een goede compo en heb er ook met de paal meer centraal, maar dan vond ik de dichtste paal nog meer storen...maar ik kan je dus wel volgen. Merci voor de eerlijke comment!
Comment