Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Inderdaad wel iets helemaal anders
Maar daarom niet minder mooi. De structuren in de stammen komen er heel goed uit en met de beperkte scherpte heeft het iets mysterieus.
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Door het licht- en lijnenspel wordt je de verte getrokken naar de diepte, maar je ziet er niets. Ik denk dat het beeld sterker zou geweest zijn met die mensen in de verte net iets scherper, en een net iets grotere dof. Mijn gedacht he, fwiw.
Prachtige dreef hoor om dit soort dingen mee te doen
Mooi gedaan en vooral veel diepte
Al blijf ik wel wat hangen op de linkerboom, niet omdat hij zo groot in beeld is maar omdat deze donkerder is dan de rest, doch geeft het daardoor wel meer diepte
Door het licht- en lijnenspel wordt je de verte getrokken naar de diepte, maar je ziet er niets. Ik denk dat het beeld sterker zou geweest zijn met die mensen in de verte net iets scherper, en een net iets grotere dof. Mijn gedacht he, fwiw.
Ik volg, maar de foto heeft wel iets raadselachtig en dat was wrs de bedoeling.
Mooie fotografie, een beetje old school, althans zo voelt het voor mij aan, zelfs een beetje korrel zou hier niet mis zijn om het beeld nog wat mysterieuzer te maken, unheimlich
Mooi hoor, om (zo nu en dan) de tele eens tevoorschijn te halen. Dat geeft toch weer een totaal ander beeld op ons landschap.
Fraai omzetting en diepte.
Mooi zo die afwisseling en we weten van vroeger dat je ook heel goed bent om in een bos te fotograferen.
Ik vind het een mooie bewerking en Sieg wel volgen in zijn opmerking over die linkse stam.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Ik zie dan weer liever je zeefoto's ,ben al enkele keren komen kijken en ik geraak er niet uit. Er is iets voor mij die wringt en denk dat het de onscherpte in de diepte is ,ik blijf ook wat hangen met mijn blik op de scherpe boom links ,misschien ligt het aan mij ben gewoon eerlijk hè 😑
Boom op de voorgrond heb ik wat lichter gemaakt, valt zo minder op en vind die persoonlijk ook beter!
Die 2 stipjes in de verte waren geen mensen...heb die toch voor de zekerheid verwijderd.
De beperkte dof was wel mijn bedoeling
Boom op de voorgrond heb ik wat lichter gemaakt, valt zo minder op en vind die persoonlijk ook beter!
Die 2 stipjes in de verte waren geen mensen...heb die toch voor de zekerheid verwijderd.
De beperkte dof was wel mijn bedoeling
is idd beter met de linkse boom lichter, nu gaat de aandacht naar de doorgang
lol, ik dacht ook dat het mensen waren.
Comment