Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eens iets anders.....+update

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Eens iets anders.....+update

    ...dan de zee



    Update zie hier onder


    Gr Pascale
    Last edited by tantine; 7 januari 2016, 14:01. Reden: update
    Eerlijkheid duurt het langst!!
    Mijn website: http://www.degrafon.be/

  • #2
    Re: Eens iets anders.....

    Inderdaad wel iets helemaal anders
    Maar daarom niet minder mooi. De structuren in de stammen komen er heel goed uit en met de beperkte scherpte heeft het iets mysterieus.
    vriendelijke groeten, Kurt
    Mijn foto's
    Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

    Comment


    • #3
      Re: Eens iets anders.....

      Vind deze ook mooier dan de eerste.
      Zijn het 2 mensen die je nog ziet in de verte?
      Sony a77 + a700; Sony rx100III en wat lenzen

      Comment


      • #4
        Re: Eens iets anders.....

        zee van bomen.


        Door het licht- en lijnenspel wordt je de verte getrokken naar de diepte, maar je ziet er niets. Ik denk dat het beeld sterker zou geweest zijn met die mensen in de verte net iets scherper, en een net iets grotere dof. Mijn gedacht he, fwiw.
        mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

        Comment


        • #5
          Re: Eens iets anders.....

          Prachtige dreef hoor om dit soort dingen mee te doen
          Mooi gedaan en vooral veel diepte
          Al blijf ik wel wat hangen op de linkerboom, niet omdat hij zo groot in beeld is maar omdat deze donkerder is dan de rest, doch geeft het daardoor wel meer diepte

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Re: Eens iets anders.....

            Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk bericht
            zee van bomen.


            Door het licht- en lijnenspel wordt je de verte getrokken naar de diepte, maar je ziet er niets. Ik denk dat het beeld sterker zou geweest zijn met die mensen in de verte net iets scherper, en een net iets grotere dof. Mijn gedacht he, fwiw.
            Ik volg, maar de foto heeft wel iets raadselachtig en dat was wrs de bedoeling.
            groeten, Kristof
            Canon EOS 5D mkII

            Comment


            • #7
              Re: Eens iets anders.....

              De schors komt heel mooi uit met die rijp.

              Comment


              • #8
                Re: Eens iets anders.....

                Mooie fotografie, een beetje old school, althans zo voelt het voor mij aan, zelfs een beetje korrel zou hier niet mis zijn om het beeld nog wat mysterieuzer te maken, unheimlich
                Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                Groeten
                Kurt

                Comment


                • #9
                  Re: Eens iets anders.....

                  Mooi hoor, om (zo nu en dan) de tele eens tevoorschijn te halen. Dat geeft toch weer een totaal ander beeld op ons landschap.
                  Fraai omzetting en diepte.
                  Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                  Vriendelijke groeten, Johan

                  Comment


                  • #10
                    Re: Eens iets anders.....

                    Mooi zo die afwisseling en we weten van vroeger dat je ook heel goed bent om in een bos te fotograferen.
                    Ik vind het een mooie bewerking en Sieg wel volgen in zijn opmerking over die linkse stam.
                    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Eens iets anders.....

                      Vergeleken met de andere in zwart-wit hoek vind ik deze nog net even wat beter...Denk vooral ook door de beperkte scherpte diepte....Mooi..
                      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                      MIJN WEBSITE

                      Comment


                      • #12
                        Re: Eens iets anders.....

                        Ik zie dan weer liever je zeefoto's ,ben al enkele keren komen kijken en ik geraak er niet uit. Er is iets voor mij die wringt en denk dat het de onscherpte in de diepte is ,ik blijf ook wat hangen met mijn blik op de scherpe boom links ,misschien ligt het aan mij ben gewoon eerlijk hè 😑

                        Comment


                        • #13
                          Re: Eens iets anders.....

                          Bedankt iedereen voor jullie reacties en tips!

                          Boom op de voorgrond heb ik wat lichter gemaakt, valt zo minder op en vind die persoonlijk ook beter!
                          Die 2 stipjes in de verte waren geen mensen...heb die toch voor de zekerheid verwijderd.
                          De beperkte dof was wel mijn bedoeling
                          Eerlijkheid duurt het langst!!
                          Mijn website: http://www.degrafon.be/

                          Comment


                          • #14
                            Re: Eens iets anders.....

                            Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk bericht
                            Boom op de voorgrond heb ik wat lichter gemaakt, valt zo minder op en vind die persoonlijk ook beter!
                            Die 2 stipjes in de verte waren geen mensen...heb die toch voor de zekerheid verwijderd.
                            De beperkte dof was wel mijn bedoeling
                            is idd beter met de linkse boom lichter, nu gaat de aandacht naar de doorgang
                            lol, ik dacht ook dat het mensen waren.
                            groeten, Kristof
                            Canon EOS 5D mkII

                            Comment


                            • #15
                              Re: Eens iets anders.....

                              Bij de update is naar mijn idee wel die mooie diepte vermindert.
                              Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                              Vriendelijke groeten, Johan

                              Comment

                              Working...
                              X