Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Dat vind ik ook Ingrid. Ik heb ondertussen een voorbijganger Roland zijn Webside doorgestuurd omdat ze daar woont in de buurt en graag een mooie foto wou voor in haar living. Daar zijn vrienden voor.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Vind die wel mooi van comp en zo maar persoonlijk is die te veel verscherpt of te veel HDR.
Bedankt voor je reactie. Het is echter maar 1 opname hoor. De schaduwen heb ik opgelicht via selecties in de donkere gebieden. Als we dan dadelijk zoveel detail zien doet het denken aan HDR maar dat is het niet. Alle details uit een RAW file halen betekent niet dat het een meervoudige belichting is. Het verscherpen komt door een actie die ik heb en wordt soms"te scherp" weergegeven wat ik toe geef.Maar op details daar verscherp ik ook op d.m.v een andere action.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment