Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Update is beter. Zoals reeds geschreven hier is er meer diepte. Werk ook het liefst op 16:9 maar als je wil afdrukken voor kader is het soms een probleem want kader op 16:9 zelden te vinden.
Over de foto nu. Aangenaam om zien met die harde kleuren. Als we het zouden weten je zou denken dat er besneeuwde bergtoppen ver in de opening aan de horizon zitten.
Goede scherpte van begin tot einde.
Ik ga hier voor het origineel...Dat beetje ruimte onderaan voor mij toch wel van toegevoegde waarde...
Wat een prachtig moment heb je hier vastgelegd zeg...Mooi moment, en dan een goede fotograaf krijg je iets moois als dit..
Mooie opname Patrick! Ik zou alleen wat van de lucht gecropt hebben en de voorgrond laten zijn zoals die was.
Horizon staat voor mij nu te veel in het midden.
Knap, ik blijf bij de originele alhoewel ik ook voorstander ben van een 16:9.
Ik vind de voorgrond en de lucht te mooi om er iets van weg te croppen..
Mvg.
Comment