Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Grijs

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Grijs

Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
    Groeten
    Kurt

Re: Grijs

Mooi dramatisch licht en z/w! Vind in zijn algemeenheid niets mis met eigenwijze composities, maar hier vind ik toch de boom teveel richting de rand staan. Er is best veel te zien in de foto, en door de boom zo ver uit het midden te plaatsen krijg ik het gevoel dat deze eerder toevallig daar stond als dat deze compositie bewust gekozen zou zijn. Ik denk dat hier bijvoorbeeld een heel centrale compositie (ook best afwijkend van de regeltjes en daardoor verrassender dan een regel van derden compositie) veel beter gewerkt zou hebben.
    WEBSITE | WORKSHOPS | FACEBOOK

Comment

de boom en de vier boompjes in de verte aan de rechterkant, maar aan de linkerkant niet echt een tegengewicht. Voor de rest wel een zeer zeer geslaagde opname, imho.
      mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

Comment

Het is een moeilijke om te beoordelen, zeker geen slechte opname hoor
        Maar ik denk dat Mark de juiste uitleg al gegeven heeft
        Wel een mooie omzetting van dit weidse landschap

grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rapid Bekijk bericht
          Mooi dramatisch licht en z/w! Vind in zijn algemeenheid niets mis met eigenwijze composities, maar hier vind ik toch de boom teveel richting de rand staan. Er is best veel te zien in de foto, en door de boom zo ver uit het midden te plaatsen krijg ik het gevoel dat deze eerder toevallig daar stond als dat deze compositie bewust gekozen zou zijn. Ik denk dat hier bijvoorbeeld een heel centrale compositie (ook best afwijkend van de regeltjes en daardoor verrassender dan een regel van derden compositie) veel beter gewerkt zou hebben.
          bedankt voor de comment. goh ik had het eigenlijk zo nog niet bekeken en ik volg je helemaal hoor. Vanuit mijn eigen gevoel klopte de foto eigenlijk wel en dat hij wat eigenwijs is klopt ook. De boom is zeker niet toevallig gekozen of zo ver aan de rand geplaatst. Er zit ook een zekere lijn in die een driehoek maakt vanaf linksonder bij de heide, naar de wolkenpartij erboven en zo naar de boom en weer terug. De boom roept misschien ook vragen op maar op zich vind ik dat niet erg. ook het kleine wolkenpartijtje boven de boom vond ik een toegevoegde waarde.
          Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
          Groeten
          Kurt

Comment

Altijd leuk verschillende inzichten,dat zet ons mooi aan het denken. Ik zal er nog een schepje bovenop doen.
            Doordat de boom zover naar de kant staat wordt de schitterende leegte benadrukt.
            Heel fraaie omzetting. Wel een klein halo'tje rond de boom.
            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Working...
            X