Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Grijs
Collapse
X
-
Grijs
Labels: Geen
-
-
Re: Grijs
Mooi dramatisch licht en z/w! Vind in zijn algemeenheid niets mis met eigenwijze composities, maar hier vind ik toch de boom teveel richting de rand staan. Er is best veel te zien in de foto, en door de boom zo ver uit het midden te plaatsen krijg ik het gevoel dat deze eerder toevallig daar stond als dat deze compositie bewust gekozen zou zijn. Ik denk dat hier bijvoorbeeld een heel centrale compositie (ook best afwijkend van de regeltjes en daardoor verrassender dan een regel van derden compositie) veel beter gewerkt zou hebben.
-
de boom en de vier boompjes in de verte aan de rechterkant, maar aan de linkerkant niet echt een tegengewicht. Voor de rest wel een zeer zeer geslaagde opname, imho.mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Het is een moeilijke om te beoordelen, zeker geen slechte opname hoor
Maar ik denk dat Mark de juiste uitleg al gegeven heeft
Wel een mooie omzetting van dit weidse landschap
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rapid Bekijk berichtMooi dramatisch licht en z/w! Vind in zijn algemeenheid niets mis met eigenwijze composities, maar hier vind ik toch de boom teveel richting de rand staan. Er is best veel te zien in de foto, en door de boom zo ver uit het midden te plaatsen krijg ik het gevoel dat deze eerder toevallig daar stond als dat deze compositie bewust gekozen zou zijn. Ik denk dat hier bijvoorbeeld een heel centrale compositie (ook best afwijkend van de regeltjes en daardoor verrassender dan een regel van derden compositie) veel beter gewerkt zou hebben.
Comment
-
Altijd leuk verschillende inzichten,dat zet ons mooi aan het denken. Ik zal er nog een schepje bovenop doen.
Doordat de boom zover naar de kant staat wordt de schitterende leegte benadrukt.
Heel fraaie omzetting. Wel een klein halo'tje rond de boom.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Comment