Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
je bent een krak in het fotograferen van wolken bouk ,wat mij altijd het meest opvalt is het natuurlijk uitzicht ,waarschijnlijk geen of toch weinig schuivertjes
je bent een krak in het fotograferen van wolken bouk ,wat mij altijd het meest opvalt is het natuurlijk uitzicht ,waarschijnlijk geen of toch weinig schuivertjes
In digitale fotografie mag men toch het histogram in orde brengen, zelfs dat doet Bouk niet. Hij wil zelfs niet zeggen waarom hij dat niet doet.
Ik vind dus terug dat de foto pit mist.
mvg,
Eddy
In digitale fotografie mag men toch het histogram in orde brengen, zelfs dat doet Bouk niet. Hij wil zelfs niet zeggen waarom hij dat niet doet.
mvg,
Eddy
mvg,
Eddy
miss is de reden dat bouk niet zo op de hoogte is van PS toestanden ,ik gok maar ,ik ken nog heel veel mensen die wel graag fotograferen maar zich niets van bewerking aantrekken en gewoon de jpg van het toestel gebruiken ,vind ik zelf niet verkeerd ,want dit bewijst dat de basis heel goed is !!! Maar ik kan je 100% volgen Eddy met één klik op automatisch in curven komt er idd heel wat meer pit in ,heb het zelf eens uitgeprobeerd, klik , ,als het stoort bouk doe ik de link weer weg
Comment