Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het Uitgeestermeer.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Het Uitgeestermeer.

vreemde discussie.
    als er een autootje in de verte op een natuurfoto staat of een te kleine vogel/vliegtuig op de foto staat, of er een takje komt piepen aan de rand, dan moet er gegomd worden. Maar als de foto pit mist, dan mag er niet gecorrigeerd worden ? Soms is het wel wat tegenstrijdig wat je hier allemaal leest en te weten komt.
    Ik zou denken het enige wat telt is of het eindresultaat de moeite is om naar te kijken. Maar ieder zijn waarheid hoor, daarvoor is dit een forum he. don't worrie.

over de foto : ik heb niet de gewoonte om commentaar te geven als ik een foto niet goed vind, want dat durf ik niet goed. Laat ons zeggen dat deze foto "niet mijn stijl is".
    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk bericht
      vreemde discussie.
      als er een autootje in de verte op een natuurfoto staat of een te kleine vogel/vliegtuig op de foto staat, of er een takje komt piepen aan de rand, dan moet er gegomd worden. Maar als de foto pit mist, dan mag er niet gecorrigeerd worden ? Soms is het wel wat tegenstrijdig wat je hier allemaal leest en te weten komt.
      Volledig mee eens

Verstuurd van mijn GT-P5110 met Tapatalk
      Mijn website: http://www.michelpyck.be

Comment

De wolkjes staan er in ieder geval weer mooi op.
        Helaas is wel te zien dat de camera omhoog gericht was.
        Als we toch bezig zij over een discussie om een histogram, wil ik ook nog wel een kleine duit in het zakje doen.
        Het is geen wet van Meden en Pezen dat een histogram altijd moet "kloppen". Dus dat zwart/wit (haha) stellen, zou ik zeker niet willen doen.
        Alhoewel je in de meeste gevallen er wel op uit komt. De omstandigheden van de foto, EN wat de fotograaf wil bereiken bepalen het vooral.
        Groeten,
        Johan
        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

mooie lucht, maar dan ook ni meer dan dat
          Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
          Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

weer bedankt voor het kijken de comments.
            en niet te vergeten de interessante (histogram) discussie.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Mooie foto Bouk en terug een mooie wolkenlucht. Goed gezien.
              Groetjes Johan

Comment

Working...
              X