Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Skógafoss II

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Skogarfoss II

schoontje
    Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
    Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cytochrome Bekijk bericht
      Btw...kleine muggezifterij in de rand...het dorpje heet Skógar, maar de foss heet Skógafoss
      Wat Matthias zegt klopt natuurlijk maar in mijn ogen mag die tent helemaal niet weg, ik had hem nog veel uitdrukkelijk een plaats gegeven in dit landschap, waardoor de hoogte van de waterval nog duidelijker was. Onze Westwind en onze VE-25 zijn knalgeel, die leenden zich daar uitstekend voor dat doel .
      Maar de waterval valt wel degelijk volgens het patroon dat in deze foto te bespeuren valt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
        Ja maar voor mij er toch wat over...naar mijn Helens normen.
        In mijn reactie naar Bouk heb ik al verteld dat deze een in-kamera HDR opname was. De kleuren zijn zoals ze uitkomen volgens de canon algoritme. Zelf heb ik niets aan de opname veranderd, behalve een paar mensjes te verwijderen.
        vriendelijke groeten, Helen
        Updated WWW.HELENICA.NL
        ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cytochrome Bekijk bericht
          Btw...kleine muggezifterij in de rand...het dorpje heet Skógar, maar de foss heet Skógafoss
          Titel is aangepast.
          vriendelijke groeten, Helen
          Updated WWW.HELENICA.NL
          ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

Comment

Working...
          X