Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Mooi en atypisch beeld! en wat een geluk had jij hier met die lucht zeg!
Het tentje mag voor mij blijven staan, dat geeft goed de relatieve grootte van de waterval weer...
De kleuren vind ik persoonlijk wel iets té...
beter dan de vorige.
wat is/was de exif.
nieuwsgierig, omdat ik de zo groene en goed zichtbare voorrond niet kan rijmen met de stand van de zon die de lucht deze kleur geeft.
of zijn het meerdere opnamen..?
grt,bouk.
wat is/was de exif.
nieuwsgierig, omdat ik de zo groene en goed zichtbare voorrond niet kan rijmen met de stand van de zon die de lucht deze kleur geeft.
of zijn het meerdere opnamen..?
grt,bouk.
De 5D III heeft een HDR functie, waarbij de kamera drie opnames maakt en ze zelf tot een JPG mengt. Deze beeld was een proefshot met die HDR functie op setting neutraal en met 2 staps belichting verschil tussen ieder opname. Al wat ik achteraf deed was een mens of drie verwijderen.
De 5D III heeft een HDR functie, waarbij de kamera drie opnames maakt en ze zelf tot een JPG mengt. Deze beeld was een proefshot met die HDR functie op setting neutraal en met 2 staps belichting verschil tussen ieder opname. Al wat ik achteraf deed was een mens of drie verwijderen.
Comment