Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: Trollenwandeling in De Schorre (Boom) op 12 april 2025.
Btw...kleine muggezifterij in de rand...het dorpje heet Skógar, maar de foss heet Skógafoss
Wat Matthias zegt klopt natuurlijk maar in mijn ogen mag die tent helemaal niet weg, ik had hem nog veel uitdrukkelijk een plaats gegeven in dit landschap, waardoor de hoogte van de waterval nog duidelijker was. Onze Westwind en onze VE-25 zijn knalgeel, die leenden zich daar uitstekend voor dat doel .
Maar de waterval valt wel degelijk volgens het patroon dat in deze foto te bespeuren valt.
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Ja maar voor mij er toch wat over...naar mijn Helens normen.
In mijn reactie naar Bouk heb ik al verteld dat deze een in-kamera HDR opname was. De kleuren zijn zoals ze uitkomen volgens de canon algoritme. Zelf heb ik niets aan de opname veranderd, behalve een paar mensjes te verwijderen.
Comment