Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

En nog maar eens.....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • En nog maar eens.....

    .....het staketsel te Blankenberge.


    Gr Pascale
    Eerlijkheid duurt het langst!!
    Mijn website: http://www.degrafon.be/

  • #2
    Re: En nog maar eens.....

    Qua licht, sfeer en compositie geen gekke plaat hoor, maar ik vond je vorige van de pier wel echt een stuk sterker. De wow factor mist (dubbelzinnig woordgebruik )hier een beetje voor mij.
    WEBSITE | WORKSHOPS | FACEBOOK

    Comment


    • #3
      Re: En nog maar eens.....

      mooi hoor; hou van het zachte licht hier en de gepaste beweging vd golven .
      Creativiteit is wanhoop van de betere soort.

      http://shantiguru.1x.com

      Comment


      • #4
        Re: En nog maar eens.....

        fijne lucht zo met die rode schijn en de beweging van de golven goed weergegeven samen met het staketsel.
        Groeten Leon
        http://www.flickr.com/photos/8323118@N08/
        Panasonic DMC-FZ200 -DMC FZ1000 BD0365BE

        Comment


        • #5
          Re: En nog maar eens.....

          Oorspronkelijk geplaatst door Rapid Bekijk bericht
          Qua licht, sfeer en compositie geen gekke plaat hoor, maar ik vond je vorige van de pier wel echt een stuk sterker. De wow factor mist (dubbelzinnig woordgebruik )hier een beetje voor mij.
          Vooraleer ik deze reactie had gelezen, had ik precies hetzelfde gevoel.
          Voor de rest niets op aan te merken hoor, want het is gewoon een goede foto, met een heel mooi subtiel oranje kleurtje in de lucht.
          Groeten,
          Johan
          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

          Vriendelijke groeten, Johan

          Comment


          • #6
            Re: En nog maar eens.....

            Mooie belichting van de pier ondanks de sterke lucht.
            Inhoudelijk wat minder dan je vorige.
            Photography is an art of observation.

            Comment


            • #7
              Re: En nog maar eens.....

              Weer een mooie vangst uit dat pierenland daar

              Ik zou er rechts wel wat van durven afhalen zodat hij terug de 3/2 verhouding heeft
              bedankt om te kijken of te reageren, frans !

              Comment


              • #8
                Re: En nog maar eens.....

                Mooi van compositie en sfeer. (Wel een beetje herhaling van vorige beelden)
                vriendelijke groeten, Helen
                Updated WWW.HELENICA.NL
                ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

                Comment


                • #9
                  Re: En nog maar eens.....

                  ik vind het gewoon weer een prachtige foto met gepaste sluitertijd in de golven

                  Comment


                  • #10
                    Re: En nog maar eens.....

                    Toch weer anders dan je vorige..Mooie kleurtjes en mooie zachte golfjes.
                    Goede foto.
                    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                    MIJN WEBSITE

                    Comment


                    • #11
                      Re: En nog maar eens.....

                      @ Rapid en Johan....ik begrijp wel dat jullie "de pier" wel mooier vonden maar eigenlijk mag je die niet vergelijken met deze foto. Hier is het een staketsel...toch anders dan een pier en de weersomstandigheden waren heel anders.
                      @ Helen...misschien wel een herhaling van mijn andere beelden(denk dat ik het staketsel zo'n 4x heb geplaatst) maar iedere keer op een heel andere manier, tijdstip, weeromstandigheden, comp....!
                      Begrijp wel dat mijn beelden hier beginnen te vervelen...elke keer hetzelfde.....en toch.....probeer het iedere keer "het anders" in beeld te brengen. En bedankt voor je eerlijke mening!

                      Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
                      Toch weer anders dan je vorige..Mooie kleurtjes en mooie zachte golfjes.
                      Goede foto.
                      Dat was mijn bedoeling....het anders in beeld brengen! Bedankt Jos!

                      Iedereen bedankt voor jullie reacties!
                      Gr Pascale
                      Eerlijkheid duurt het langst!!
                      Mijn website: http://www.degrafon.be/

                      Comment

                      Working...
                      X