Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Qua licht, sfeer en compositie geen gekke plaat hoor, maar ik vond je vorige van de pier wel echt een stuk sterker. De wow factor mist (dubbelzinnig woordgebruik )hier een beetje voor mij.
Qua licht, sfeer en compositie geen gekke plaat hoor, maar ik vond je vorige van de pier wel echt een stuk sterker. De wow factor mist (dubbelzinnig woordgebruik )hier een beetje voor mij.
Vooraleer ik deze reactie had gelezen, had ik precies hetzelfde gevoel.
Voor de rest niets op aan te merken hoor, want het is gewoon een goede foto, met een heel mooi subtiel oranje kleurtje in de lucht.
Groeten,
Johan
@ Rapid en Johan....ik begrijp wel dat jullie "de pier" wel mooier vonden maar eigenlijk mag je die niet vergelijken met deze foto. Hier is het een staketsel...toch anders dan een pier en de weersomstandigheden waren heel anders.
@ Helen...misschien wel een herhaling van mijn andere beelden(denk dat ik het staketsel zo'n 4x heb geplaatst) maar iedere keer op een heel andere manier, tijdstip, weeromstandigheden, comp....!
Begrijp wel dat mijn beelden hier beginnen te vervelen...elke keer hetzelfde.....en toch.....probeer het iedere keer "het anders" in beeld te brengen. En bedankt voor je eerlijke mening!
Comment