Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Jammer van die boei...zonder het gras en boei had het een heel mooi plaatje geweest..maar je hebt waarschijnlijk wel veel meer gefotografeerd hé!
Gr Pascale
Jammer van die boei...zonder het gras en boei had het een heel mooi plaatje geweest..maar je hebt waarschijnlijk wel veel meer gefotografeerd hé!
Gr Pascale
Ik vond de boei hier wel wat hebben, anders had ik de foto zo niet genomen hé. Ik vond dat het zo meer diepte in de foto bracht en dat het ook eens iets anders was dat we nog niet hadden gezien van Schulens Meer.
Maar ik heb hem inderdaad ook zonder klik
@ Jos82 : Ik was inderdaad samen met Bart op pad :-)
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8 www.myriamvos.jalbum.net of facebook
'k ga toch Pascale bijtreden Myriam Vind de boei ook niet nodig. Of ik zou hem minder prominent in beeld hebben gebracht door bv een paar stappen nr links te doen en de boei in een hoekje van de foto te laten.
Die foto achter je link vind ik trouwens heel erg knap!!
Ik zou de boei er af knippen, dan heb je een mooie panorama over.
Awel, ge neemt me de woorden uit de mond!
Ben net dezelfde mening toegedaan.
Ik ben heel 't akkoord met Pascal dat een aandachtstrekker niet mis staat... Maar je hebt een 1/3e - 1/3e -1/3e verdeling in je foto (voorgrond - middenveld - achtergrond) en je onderwerp neemt ongeveer 1/3e van je voorgrond in; en da's een beetje van het goede teveel. Mocht de boei in het middenveld liggen à 1/3e van dat middenveld zou het veel aangenamer kijken zijn. Komt erbij dat het felle oranje ook veel aandacht vraagt.
Maar je hebt wel een heel mooie frisse toets in heel je foto dat het heel aangenaam maakt om naar te kijken en te blijven kijken. Je hebt een zacht licht- en kleurenpallet vastgelegd die ik hard kan smaken! (Apart van die boei dan)
Comment