Gr Pascale
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Nog eens een bewolkt luchtje...
Collapse
X
-
Nog eens een bewolkt luchtje...
Gr PascaleLabels: Geen
-
-
Re: Nog eens een bewolkt luchtje...
Prachtig.
Kleuren en voorgrond zijn echt super, je word haast de foto ingezogen.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
-
knap gedaan Pascale, mooie kleurtint en krachtige beweging in de foto, super
hij staat recht, maar toch oogt ie een beetje scheef door de opnamestand, mss toch klein tikje naar links kantelen?groeten, Kristof
Canon EOS 5D mkII
Comment
-
Mooi die kleuren en ik vind het effect van die lange sluiterstijd hier ook wel goed!Website: http://vvbelleg.jalbum.net/
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stoffograaf Bekijk berichtknap gedaan Pascale, mooie kleurtint en krachtige beweging in de foto, super
hij staat recht, maar toch oogt ie een beetje scheef door de opnamestand, mss toch klein tikje naar links kantelen?
Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk berichtMooi beeld hoor. Combinatie van snelheid en kleurenpallet. Mooi!
Zelf zou ik een klein tikje vignetering toepassen, juust om nog wat extra focus te maken en de kanten zo kaal niet te laten.
Bedankt voor het kijken en reageren!
Gr Pascale
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk berichtPrachtig.
Kleuren en voorgrond zijn echt super, je word haast de foto ingezogen.Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150
Comment
-
De kleurtoon vind ik wel een beetje te magenta. De compositie/techniek zijn heel mooi!vriendelijke groeten, Helen
Updated WWW.HELENICA.NL
---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----
Comment
-
-
Knap die beweging in de voorgrond die je de foto insleurt
Ik snap de opmerkingen niet goed over de horizon... Een natuurlijk horizon ga je toch niet scheef zetten om de foto "voor het oog" recht te zetten ??
Dat doe je alleen maar als je niet echt een referentie-horizon hebt, zoals bij heuvel-landschappen (of heuvelland-schappen ;-) ) bvb...
Comment
Comment