Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rest in the early morning

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Rest in the early morning

Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
    Awel, ge neemt me de woorden uit de mond!
    Ben net dezelfde mening toegedaan.

Ik ben heel 't akkoord met Pascal dat een aandachtstrekker niet mis staat... Maar je hebt een 1/3e - 1/3e -1/3e verdeling in je foto (voorgrond - middenveld - achtergrond) en je onderwerp neemt ongeveer 1/3e van je voorgrond in; en da's een beetje van het goede teveel. Mocht de boei in het middenveld liggen à 1/3e van dat middenveld zou het veel aangenamer kijken zijn. Komt erbij dat het felle oranje ook veel aandacht vraagt.

Maar je hebt wel een heel mooie frisse toets in heel je foto dat het heel aangenaam maakt om naar te kijken en te blijven kijken. Je hebt een zacht licht- en kleurenpallet vastgelegd die ik hard kan smaken! (Apart van die boei dan)
    Ik begrijp wat je bedoelt Bruno en zie nu inderdaad de fout die ik heb gemaakt. Ik ben toch blij dat ik hem heb gepost want zelf had ik het niet zo gezien, maar door de comments die er hier zijn gekomen, snap ik inderdaad dat de boei een storend effect heeft. We leren bij en dat is altijd plezant.
    Zoals jullie ondertussen misschien al hebben gezien, had ik ook een versie zonder de boei en deze is voor mij persoonlijk ook wel de favoriet.

Jullie zijn in ieder geval heel erg bedankt voor jullie eerlijke reacties.
    Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
    www.myriamvos.jalbum.net of facebook

Comment

Re: Rest in the early morning

Ik snap de bedoeling van het opnemen van deze boei in de compositie, maar vind hier ook iets wringen...

Misschien was het beter om de boei links in beeld te nemen, zodat je dan de schaduwzijde en de schaduw meer in beeld kreeg ?
      www.damafoto.be
      Facebook Damafoto

Comment

Working...
      X