Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het wordt laat.....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Het wordt laat.....

Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
    Toffe bewerking. , toch om eerlijk te zijn had ik hem beter gevonden had die niet transparant geweest.
    Maar zeker een leuk resultaat.
    Is geen bewerking hoor....30 sec belicht en aan 25 sec uit beeld gestapt.

Oorspronkelijk geplaatst door mortierke Bekijk bericht
    Ik hou ervan hoe je dikwijls iets extra's aan een foto toevoegt.
    Zonder je zelfportret is het ook een sterke foto maar één die we al dikwijls gezien hebben (wat niets afdoet aan de kwaliteit natuurlijk)
    Maar op deze manier gaat de foto van een "gewoon" beeld naar een beeld waar ik heel graag langer naar kijk.
    Enige minpuntje... 'k vind dat de omgeving een beetje scherpte mist, misschien door de lange sluitertijd.
    De scherpte..denk niet dat het door de lange sluitertijd is...30 sec belicht en op f6,3...ik heb me op mij scherpgesteld.

Oorspronkelijk geplaatst door Stoffograaf Bekijk bericht
    heel leuk gedaan Pascale

(mss had een hoger standpunt van de camera voor deze opzet nog beter geweest?
    Misschien wel....heb ik niet uitgeprobeerd...zal ik er de volgende keer aan denken.

Waarom mij wat transparant gemaakt vragen jullie zich misschien wel af....ik heb reeds 2 zelfportretten hier geplaatst en omdat het dan weer hetzelfde zou zijn wilde ik eens wat anders proberen.
    En waarom mijzelf fotograferen....omdat ik geen ander model heb
    Bedankt iedereen voor het kijken en eerlijke meningen!
    Gr Pascale
    Eerlijkheid duurt het langst!!
    Mijn website: http://www.degrafon.be/

Comment

specialleke
      twijfel nog tss met of zonder ;-)
      Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
      Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Absoluut mét, transparantie is een leuke afwisseling maar je bent iets té transparant naar mijn mening. Had liever de achtergrond wat minder fel erdoor zien komen.
        D750 / D7000 - Nikon 16-35 f4 - Nikon 50D f1.4 - Tokina 11-16 f2.8 - Nikon 180D - Nikon 105 f2.8 Macro
        500px FaceBook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk bericht
          Is geen bewerking hoor....30 sec belicht en aan 25 sec uit beeld gestapt.
          Bedankt voor je uitleg, David had hem al door.
          Dacht dat het 2 belichtingen samen gemengd was, Sommige camera`s hebben deze functie ook.
          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
          MIJN WEBSITE

Comment

wijs gedaan
            eos 600 d
            lens 18-135 canon 10-22canon

Comment

Working...
            X