Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Avondlicht
Collapse
X
-
-
Re: Avondlicht
licht is te fel op meerdere plaatsen in de foto , horizon helt naar rechts ,opname heeft een groot dynamisch bereik , dit is niet gemakkelijk om goed te vatten in 1 beeld.
-
Jap, ik volg m'n voorganger. Er zit veel potentieel in deze foto. Maar als de hooglichten uitgebrand zijn, heb je pech... Moest je in de hooglichten wat informatie kunnen terughalen en dat zielig paaltje kunnen wegclonen, zal dat meer dan waarschijnlijk een interessanter beeld opleveren
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Codon Bekijk berichtHeel mooie reflectie maar inderdaad, de uitgebrande hooglichten zijn hier niet functioneel en storen het anders mooie beeld
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cytochrome Bekijk berichtik zou het niet beter kunnen zeggen...Photography is an art of observation.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pixxel Bekijk berichtUpdate geplaatst, eens helemaal opnieuw begonnen vanuit de raw, beter zo
De update ben je wel vergeten recht te zetten
Comment
-
Amai...wat een verschil zeg!
Ik ga zeker voor de update...veeeel beter!!
Gr Pascale
Comment
-
Inderdaad een heel groot verschil, knappe foto nu.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
prima zo die update (wat het hooglicht betreft)
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dirtyharry71 Bekijk berichtdie update moest er al direct gestaan hebben hé ;-)Photography is an art of observation.
Comment
-
tweede is veel beter, maar lijkt me geen update..?
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichttweede is veel beter, maar lijkt me geen update..?
grt,bouk.
Comment
Comment